اعلام همبستگی مردم یزد با ملت فلسطین

مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی یزد گفت: دانشجویان بسیجی یزدی نیز با حضور در برنامه کوهپیمایی پرچم فلسطین را در کنار پرچم میهن عزیزمان ایران بر فراز قله‌ای به اهتزار در آوردند.
کد خبر: ۴۹۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ - 27November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهدی زارع» مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی یزد اظهار داشت: ۲۹ نوامبر از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین نامگذاری شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی و همراه مردم مظلوم فلسطین بوده و هست و مردم به خصوص دانشجویان در این عرصه خوش درخشیده‌اند.

زارع بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها بر لزوم فعالیت دانشجویان در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم فلسطین تاکید نموده اند و از تلاش‌ها و فعالیت‌های دانشجویان قدردانی فرموده‌اند.

مسئول هسته بین الملل بسیج دانشجویی یزد تاکید کرد: بر همین اساس روز گذشته و در آستانه روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، در سطح کشور برنامه‌ای با محوریت کوهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

وی بیان کرد: دانشجویان بسیجی یزدی نیز با حضور در برنامه کوهپیمایی پرچم فلسطین را در کنار پرچم میهن عزیزمان ایران بر فراز قله‌ای به اهتزار در آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار