دبیر جشنواره شهادت قلم در گفتگو با دفاع پرس خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال فیلمنامه به جشنواره ملی «شهادت قلم» تا ۱۵ دی

دبیر جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «شهادت قلم» از تمدید مهلت ارسال فیلمنامه به این جشنواره تا ۱۵ دی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ - 28November 2021

تمدید مهلت ارسال فیلمنامه به جشنواره ملی «شهادت قلم» تا ۱۵ دیماه«رضا ابوذر» دبیر جشنواره ملی «شهادت قلم» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: مهلت ارسال فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره ملی فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت تا 15 دی سال جاری تمدید شد.

وی یادآور شد: این جشنواره به‌نام «شهادت قلم» در سطح ملی با همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و بنیاد هنر و دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی «شهادت قلم» با اشاره به بخش های سه گانه جشنواره مزبور، عنوان کرد: بخش اول، فیلم‌نامه‌های کوتاه با موضوع دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت، شهدای وطن، مدافعان سلامت و مدافعان حرم را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: بخش دوم جشنواره نیز به فیلم‌نامه‌های اقتباسی اختصاص دارد که تعدادی از عنوان‌های متون دفاع مقدس اعلام می‌شود و افرادی که علاقه‌مند به فیلم‌نامه اقتباسی‌اند، می‌توانند با توجه به این موضوع، در جشنواره شرکت کنند.

ابوذر با اشاره به سومین بخش جشنواره شهادت قلم خاطرنشان کرد: این بخش ویژه سردار شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب (ع) است که علاقه‌مندان می‌توانند فیلمنامه‌های خود را با توجه به زندگی این سردار شهید به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی گفت: ثبت نام در جشنواره تا مهلت تمدید شده از طریق www.shahadateghalam.ir امکانپذیر است و مراسم اختتامیه نیز در اسفندسال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار