مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

بسیج به عنوان یک مکتب در هر حوزه‌ای عامل توسعه و تعالی است

«مودت» گفت: بسیج به عنوان یک بینش، مکتب و نگرش در هر حوزه‌ای عامل توسعه و تعالی است، گسترش روحیه بسیجی در جامعه کار مضاعف را به دنبال دارد.
کد خبر: ۴۹۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ - 28November 2021

بسیج یک بینش، مکتب و نگرشی است که در هر حوزه ای عامل توسعه و تعالی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «کوروش مودت» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز در دومین یادواره شهدای فرهنگی استان خوزستان با گرامیداشت یاد شهدای فرهنگی استان اظهار داشت: دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید مستندسازی شود تا ایثارگری رزمندگان برای همیشه در تاریخ ماندگار شود. باید بدانیم بسیج به عنوان یک بینش، مکتب و نگرش در هر حوزه‌ای عامل توسعه و تعالی است و گسترش روحیه بسیجی در جامعه کار و فعالیت مضاعف را به دنبال دارد.

مودت گفت: کشور همچنان نیازمند بینش و فرهنگ بسیجی است،فعالیت‌های بسیج تنها مربوط به دوران جنگ نیست بلکه بسیج همواره در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشته و دارد. بسیج در شرایط کرونا اقدامات ارزشمندی چون کمک‌های مومنانه به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام داد که جای تقدیر دارد.

وی افزود: کمک به دانش‌آموزان نیازمند با توزیع بسته‌های آموزشی، حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار از دیگر اقدامات ارزنده نیروی مقاومت بسیج در استان خوزستان است.

مودت با اشاره به نقش آفرینی فرهنگیان در دوران دفاع مقدس گفت: در استان خوزستان دو هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز به شهادت رسیدند. فرهنگیان بسیجی در هر شرایطی در کنار نظام و مردم بوده و در شرایط کرونایی نیز برخی فرهنگیان در قالب مربیان سلامت به مردم خدمت‌رسانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها