عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم نصب تابلو‌های جدید مزین به نام شهدا در معابر شهری

امانی خواستار نصب سریع تابلو‌های جدید مزین به نام شهدا در معابر شهری شد و گفت: باران و آفتاب نام شهدا را از تابلو‌ها محو کرده و این زیبنده شهر تهران نیست.
کد خبر: ۴۹۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 28November 2021

لزوم تعویض تابلو‌های مزین به نام شهدا/ باران و آفتاب نام شهدا را پاک کرده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران امروز (یکشنبه) در بیست و هفتمین جلسه شورا در تذکری درباره ماده ۷۹ قانون شهرداری‌ها، اظهار داشت: همه پرداخت‌های شهرداری در حدود بودجه مصوب با اسناد مثبت و با رعایت مقررات آیین‌نامه مالی انجام می‌گیرد که باید به امضای شهردار و یا قائم مقامان شهرداران در مناطق برسد و این قائم مقامان باید از شورا تاییدیه بگیرند.

وی افزود: اکنون تقریبا تمام شهرداران مناطق تغییر کردند، اما شورا آن‌ها را به عنوان قائم مقام ذیحساب تایید نکرده است، لذا به شهرداری پیشنهاد می‌شود هر چه زودتر لایحه‌ای در این خصوص به شورا بیاورد چراکه هر سند مالی که این شهرداران جدید امضا کنند برخلاف آیین نامه مالی است و باید پاسخگو باشند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید اخیر خود از محله ورودآورد گفت: محله وردآورد در غرب تهران است، اما بین استان تهران و البرز و شهر تهران گرفتار شده است به گونه‌ای که اداره مالیات غرب در مرکز محله مستقر است، اما اهالی محل برای حل و فصل مشکلات مالیاتی باید به کرج بروند.

امانی افزود: اطراف این محله را واحد‌های صنعتی دوره کرده، اما از داشتن یک درمانگاه محروم هستند و برای تزریق یک آمپول باید به تهران یا قلعه حسن خان بروند تعداد کم مغازه و فقدان یک مرکز خرید باعث گلایه مردم شده و چشم امید آن‌ها به گاراژ ۴ هزار متری است که در سال‌های قبل شهرداری تملک کرده تا بعد از عقب نشینی آن را به یک مرکز خرید تبدیل کند، اما به دلیل اختلاف با برخی کسبه سرقفلی دار این گاراژ رها شده است.

وی گفت: سال‌ها قبل مردم این محل زمینی را به مخابرات اهدا کردند تا کارهایشان را در محل انجام دهد، اما حالا با هوشمندسازی کار‌های مخابراتی زمین اهدایی مردم به تعاونی مسکن کارکنان سپرده شده و در صورت بروز مشکل مردم باید به چیتگر بروند. همچنین کلانتری که قبلا در این محل بود به چیتگر منتقل شده و این مسئله نارضایتی مردم را در پی داشته است.

امانی با گلایه از نبود حمل و نقل عمومی مناسب در این محل گفت: تنها اتوبوس این محله به مقصد میدان آزادی است که ۹۰ دقیقه طول می‌کشد که به این محله بیاید.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات طرح تفصیلی این محله گفت: در یک سمت خیابان ساختمان‌های هفت طبقه وجود دارد و در سمت دیگر که بافت فرسوده است تنها مجوز ساخت سه طبقه داده می‌شود و این قابل توجیه است.

وی خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی ایران و شهرداری برای ایجاد یک درمانگاه شبانه روزی درخواست داریم که وضعیت گاراژ ۴ هزار متری را تعین تکلیف کند تا یک مرکز خرید که خواسته مردم است در آنجا ساخته شود همچین پروژه باغ فرمانفرما را تعین تکلیف کنند و نسبت به بازنگری طرح تفصیلی این محله اقدام کند.

امانی در پایان گفت: خواستار نصب سریع تابلو‌های جدید مزین به نام شهدا در معابر شهری هستم، چراکه باران و آفتاب نام شهدا را از تابلو‌ها محو کرده و این زیبنده شهر تهران نیست.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار