رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود

سردار «سلیمانی» با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود گفت: شهید سلیمانی با هدایت رزمندگان جبهه‌های مقاومت و با هدایت مدافعین حرم با لشکرهای سیاهی جنگید تا صلح و آزادگی در جهان برقرار کند.
کد خبر: ۴۹۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ - 28November 2021

شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در آیین افتتاح طرح آبرسانی به 63 روستای استان کرمان که در روستای زین‌آباد رفسنجان برگزار شد با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک مصلح جهانی بود اظهار داشت: شهید سلیمانی با هدایت رزمندگان جبهه‌های مقاومت و با هدایت مدافعین حرم با لشکرهای سیاهی جنگید تا صلح و آزادگی در جهان برقرار کند و توانست در این راه پیروزی را از آن اسلام کند. امروز شاهدیم که دشمنان اسلام شکست را پذیرفته‌اند. امروز استکبار جهانی و اسرائیل به پایان موجودیت خود نزدیک شده‌اند. مکتب حاج قاسم، یعنی مکتب بسیج و مکتب انقلاب اسلامی است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ما برای حل مشکلات همه ظرفیت‌ها را در اختیار داریم تصریح کرد: ایران در همه زمینه‌ها از ظرفیت‌های متنوعی برخوردار است اما نارسایی‌هایی هم وجود دارد که باید حل شود. ما در آینده روزهای بسیار خوبی را در حل مشکلات مردم مشاهده می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: برای حل مشکلات مردم همه ظرفیت‌های خود را به میدان خواهیم آورد و با دولت خدمتگزار جمهوری اسلامی که اولین اصل آن حل مشکلات مردم است در جهت آبرسانی و رفع آسیب از صنایع متوسط به عنوان مانع زدایی و سایر مسائلی که نیاز به کمک گروه‌های جهادی بسیج دارد به میدان می‌آییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار