معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اعتبارات پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می‌شود

«هاشمی» از پیگیری اعتبارات پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم حمایت‌های لازم را از مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای خلق آثار ماندگار در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت داشته باشیم.
کد خبر: ۴۹۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ - 28November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با «سیدجواد هاشمی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

«سیدجواد هاشمی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نگرش و تئوری امام خمینی (ره) متفاوت‌تر از همه حکومت‌ها بود و امام با یک نگاه جدید، جمهوری اسلامی را در قرن معاصر ایجاد کرد و طبیعی بود که از همان ابتدا با مخالفت‌های قدرت‌های جهانی روبه‌رو شود.

وی افزود: دشمنان در همان سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ همه‌جانبه‌ای را به وسیله صدام ملعون بر ما تحمیل کردند که این جنگ آثار زیان‌بار بسیاری برای ما به همراه داشت و بخش اعظمی از سرمایه‌های اقتصادی و نیروی انسانی کشورمان صرف جنگ شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهدای زیادی در راه دفاع از کشورمان تقدیم کردیم، گفت: باید حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ثبت و به نسل‌های پس از جنگ منتقل شود که این رسالت بزرگ بر عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

هاشمی با بیان اینکه مقاومت امروز ما در برابر توطئه‌های دشمنان از جمله تحریم‌های کمرشکن و اقتدار امروز کشورمان در دنیا ثمره خون شهیدان است، تأکید کرد: ما باید حافظ این خون‌های ارزشمند و خدمت‌گزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم.

وی به اهمیت جمع‌آوری آثار مربوط به شهدا اشاره کرد و متذکر شد: از جمله اقدامات ارزشمند در حوزه مقاومت و پایداری، ثبت خاطرات والدین، همسران و خانواده‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و چاپ کتاب در این حوزه است که آثاری ماندگار برای نسل‌های آینده محسوب می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان ما رتبه نخست اعزام نیرو به جبهه‌های نبرد را دارد و علاوه بر این، مردم این استان با وجود محرومیت‌های بسیاری که به واسطه کم‌توجهی حکومت‌های پیشین داشتند، در حوزه حمایت و پشتیبانی از رزمندگان در جنگ نقش ارزشمندی از خود بر جای گذاشتند که باید این نقش‌ها ثبت شود.

هاشمی از پیگیری اعتبارات پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم حمایت‌های لازم را از مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای خلق آثار ماندگار در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها