رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ظرفیت‌های کشورمان در بسیاری از ابعاد بی‌نظیر است

«سلیمانی» گفت: ظرفیت‌های کشورمان در بسیاری از ابعاد کم‌نظیر و یا بی‌نظیر است که از جمله ‌آن می‌توان به ظرفیت نیروی جوان، مبتکر، دانش بنیان و خلاق اشاره کرد.
کد خبر: ۴۹۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 28November 2021

ظرفیت های کشور ما در بسیاری از ابعاد بی نظیر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، عصر امروز نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حسینیه ثارالله کرمان افتتاح شد.

سردار سلیمانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت های کشورمان در بسیاری از ابعاد کم‌نظیر و یا بی‌نظیر است که از جمله  آن می‌توان به ظرفیت نیروی جوان، مبتکر، دانش بنیان و خلاق اشاره کرد.

وی ادامه داد: در خصوص اقتصاد مقاومتی کاری را در سالیان گذشته آغاز کردیم که هنوز می‌توانیم مدعی شویم که این کار نوپا است، ولی این کار نوپا تجربه‌ای سنگین و موفقی به همراه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: ان‌شاءالله با توجه به هماهنگی‌های بوجود آمده در شرایط جدید کشور و مستقر شدن دولت انقلابی بتوانیم از اقتصاد مقاومتی مردم سالار به خصوص اقتصاد خرد و خانگی، صنایع بومی، دستی، تولیدات محلی و از صنایع تبدیلی حمایت کنیم و در زمینه آموزش و مهارت آموزی، تولید،بسته بندی و تسهیل‌گری برای عرضه محصولات به بازار قدم بداریم.

سردار سلیمانی تاکید کرد: همانطور که در طول سالیان گذشته بوده امسال نیز بسیج حجم خوبی از تسهیلات قرض الحسنه را پیش‌بینی کرده ‌و ان‌شاءالله در سال 1401 بیشتر از گذشته افراد را حمایت می‌کند.

وی با اشاره به مانع زدایی برای ورود محصولات به بازار، عنوان کرد: بخشی از تولید کنندگان محصولات وقتی می‌خواهند به بازار ورود کنند موانعی سر راه دارند از این رو مجموعه‌ای تسهیل‌گر در تهران سازماندهی کرده‌ایم که در شهرستان‌ها نیز شعبه دارد که در بنیاد تعاون بسیج به عنوان شرکت پارسه یاس نوین که بدون اینکه اجرتی بگیرد موانع را شناسایی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به هر حال بسیج در کنار تولید کنندگان خرد و خانگی است و بسیج سازندگی در استان‌ها و شهرستان ها این مساله را در کانون توجه قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها