حماس به تل‌آویو درباره پیامدهای تعرض به «مسجد ابراهیمی» هشدار داد

سخنگوی جنبش «حماس» ورود رئیس رژیم صهیونیستی به مسجد ابراهیمی را محکوم کرد و نسبت به پیامدهای تعرض به این مسجد هشدار داد.
کد خبر: ۴۹۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ - 29November 2021

حماس به تل‌آویو درباره پیامدهای تعرض به «مسجد ابراهیمی» هشدار دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی به ورود «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به مسجد ابراهیمی واکنش نشان داد و این اقدام را محکوم کرد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به پیامدهای تعرض رژیم صهیونیستی به مسجد ابراهیمی هشدار داد. سخنگوی جنبش حماس بر لزوم مقابله با اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تأکید کرد.

این درحالی است که روز گذشته نیز جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای ورود رئیس رژیم صهیونیستی به مسجد ابراهیمی را به شدت محکوم کرده بود. در همین راستا، «طارق عزالدین» سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری گفت که این اقدام رئیس رژیم صهیونیستی در راستای تلاش برای پیشبرد نقشه‌های یهودی سازی شهر الخلیل صورت گرفته است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین این اقدام هرتزوگ را اقدامی خصمانه دانست. گفتنی است، روز گذشته شهرک‌نشینان صهیونیست همراه با «اسحاق هرتسوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل یورش بردند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها