فرمانده پایگاه بسیج دادگستری استان یزد:

باید در انجام رسالت دستگاه قضایی روحیه بسیجی حاکم باشد

«عرشیان» گفت: بسیجیان دادگستری در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی حضور فعال دارند که مهم‌ترین آن مشارکت در طرح ارتقاء آگاهی‌های حقوقی و قضایی است.
کد خبر: ۴۹۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ - 29November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدرضا عرشیان» فرمانده پایگاه بسیج دادگستری استان یزد در نشست امروز اعضای شورای پایگاه بسیج دادگستری اظهار داشت: بسیجیان دادگستری در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی حضور فعال دارند که مهم‌ترین آن مشارکت در طرح ارتقاء آگاهی‌های حقوقی و قضایی است. با حضور مقامات عالی رتبه قضایی و همچنین کارکنان قضایی و اداری در محلات مختلف و بعضا مساجد تراز هر محله، دیدار‌های چهره به چهره با مردم، ارائه مشاوره حقوقی و قضایی برنانه‌ریزی شده است که تعدادی انجام شده و تعدادی دیگر نیز در نوبت انجام است.

این مسئول از عضویت ۲۲ نفر از بسیجیان در گردان الی بیت‌المقدس یاد کرد و گفت: در یک برنامه منظم اعضایی با تخصص و ظرفیت‌های مختلف گرد هم جمع شدند تا بر اساس نیاز و توان آن‌ها در موقعیت‌های مورد نیاز بسیج استفاده شود. داشتن روحیه مسئولیت پذیری، روحیه جهادی، خوش برخوردی و اخلاق نیک علاوه بر کاهش ورودی و اطاله دادرسی در پرونده‌ها در جهت حفظ و تقویت روحیه ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی موثری است.

عرشیان افزود: پایگاه بسیج دادگستری استان یزد فعالیت‌های بسیار خوبی رقم زده که از مهم‌ترین این فعالیت‌ها می‌توان به تلاش برای ارتقاء آگاهی‌های عمومی و حقوقی آحاد جامعه و پاسخگویی به مسائل حقوقی و قضایی مردم در مساجد اشاره کرد. تعداد هشت حلقه صالحین متشکل از ۱۹۴ نفر عضو در دستگاه قضایی استان تشکیل شده و در جلساتی که به صورت منظم برگزار می‌شود به تبیین شرایط روز و ارتقاء بصیرت انقلابی می‌پردازند.

در انجام رسالت دستگاه قضایی باید روحیه بسیجی حاکم باشد

در انجام رسالت دستگاه قضایی باید روحیه بسیجی حاکم باشد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار