عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رژیم صهیونیستی جرات آزمودن توان نظامی ایران را ندارد

رحیمی جهان‌آبادی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جرات آزمودن توان نظامی ایران را ندارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ نظامی به قدرت بازدارندگی لازم رسیده و عاقلانه نیست کسی بخواهد به کشوری که دارای قدرت بازدارندگی و دفاع از خود است حمله نظامی کند.
کد خبر: ۴۹۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 29November 2021

رژیم صهیونیستی جرات آزمودن توان نظامی ایران را ندارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جلیل رحیمی جهان‌آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به سفر وزیر جنگ اسرائیل به آمریکا برای رایزنی درباره ایران، اظهار داشت: هر زمان مذاکرات ما شروع می‌شود اسرائیل دست به تهدید نظامی می‌زند. اسرائیلی‌ها مکمل مذاکرات غربی‌ها هستند چرا که قرار است نقش فشار نظامی را ایفا کرده تا غربی‌ها با گفت‌وگو به اجماع برسند.

 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل می‌داند وقتی آمریکا از ایران پاسخ مقتدرانه شنیده، در جایگاهی نیست که به ما حمله کند. قدرت نظامی و موقعیت سیاسی و امنیتی این رژیم در شرایطی نیست که بتواند به ایران حمله کند و حمله تل‌آویو به تهران به نابودی کامل این کشور ختم می‌شود. آمریکایی‌ها قطعاً این نکته را به اسرائیلی‌ها گفته‌اند، اما آن‌ها به واشنگتن می‌روند تا مأموریت خود را با غربی‌ها هماهنگ کنند و بدانند تا چه میزان تهدید کنند و بتواند در مذاکرات امتیاز بگیرند.

 نماینده مجلس بیان کرد: اسرائیلی‌ها اگر با سایه جنگ می‌توانستند تا امروز از ایران امتیاز بیشتری می‌گرفتند، اسرائیلی‌ها به گذشته‌شان نگاه کنند، چنین تهدید‌هایی فایده ندارد حنای اسرائیل دیگر رنگی ندارد و آن‌ها در شرایطی نیستند که بخواهند ما را تهدید کنند.

رحیمی جهان‌آبادی تاکید کرد: نه‌تنها اسرائیل بلکه آمریکا هم در شرایطی نیست که ایران را تهدید کند و حمله ایران به پایگاه عین الاسد و همچنین اقداماتی که در منطقه و ایران انجام داده نشان می‌دهد که ایران به لحاظ نظامی به قدرت بازدارندگی لازم رسیده و عاقلانه نیست کسی بخواهد به کشوری که دارای قدرت بازدارندگی و دفاع از خود است حمله نظامی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیلی‌ها اگر دچار این خطای مرگبار شوند و به تهران حمله کنند، اولین و آخرین خطای آن‌ها در مقابل ایران خواهد بود و غربی‌ها هم می‌دانند تا آمریکا به کمک اسرائیل بیاید چیزی از تل‌آویو باقی نمی‌ماند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار