به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت با اعلام مطلب فوق، بیان داشت: یکی از کارکردهای اصلی رسانه ملی فرهنگسازی، ترویج و اشاعه ارزشهای دینی و آشنایی نسل جدید با دوران سراسر افتخار دفاع مقدس میباشد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: بدون شک، جامعهی امروز و بهویژه نسل جوان بیش از هر زمان دیگر نیازمند آشنایی با فرهنگ ایثار و مقاومت است و باغ موزه دفاع مقدس در راستای این مهم و پاسخ به نیاز جامعه و پرهیز از اسطورهسازی، برنامه شبهای شیدایی را در لیالی ماه مبارک رمضان که با استقبال عموم مردم مواجه شده است، برای ششمین سال متوالی اجرا می کند.
مشاور شهردار تهران افزود: علیرغم مکاتبه با معاونت سیمای رسانه ملی و پیگیری های متعدد و رایزنی با شبکههای مختلف صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص همکاری با باغ موزه دفاع مقدس برای پخش برنامه شب های شیدایی، متاسفانه درخواست باغ موزه مورد بی مهری قرار گرفته است.
مدیر عامل موزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جای تعجب است که رسانه ملی نهایت همکاری را در انعکاس برنامههایی که هیچ گونه قرابت و سنخیتی با مفاهیم و ارزشهای دینی ندارد را در عمل نشان داده است، ولی برای پخش برنامه تولید شده مرتبط با حوزه ایثار و مقاومت به دنبال دریافت هزینه و کسب درآمد می باشد.
انتهای پیام/