کارگاه توانمندسازی فرهنگیاران سپاه انصارالمهدی استان زنجان برگزار شد

کارگاه یک روزه توانمندسازی تخصصی فرهنگ‌یاران با محوریت دکترین فعالیت‌های کلان فرهنگی با حضور اعضای تشکل فرهنگ‌یاران سپاه استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ - 29November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، کارگاه یک روزه توانمندسازی تخصصی فرهنگ‌یاران با محوریت دکترین فعالیت‌های کلان فرهنگی با حضور اعضای تشکل فرهنگ‌یاران صبح امروز در حسینیه فاطمه‌الزهرا سپاه استان زنجان برگزار شد.

حجت‎الاسلام «حسن بیگدلی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه استان در این مراسم با اشاره به نقش سپاه و بسیج در فرهنگ‌سازی گفت: سپاه خاستگاه فرهنگی دارد و نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه‌مند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه استان در ادامه با توجه به اقشار مختلف بسیج و رده‌های فرهنگی و آموزشی در بسیج گفت: بسیج با توجه به انسان‌های توانمند و متدین می‌تواند مبین فرهنگ غنی اسلام و ارزش‌های انقلاب در بین مردم باشد.

«بیگدلی» ضمن تشکر از اعضای فرهنگ‌یاران سپاه یادآور شد: فرهنگ‌یاران ابتدا باید به خودسازی معنوی و اخلاقی خود همت کنند و در مرحله بعد با آگاهی و دغدغه‌مندی نسبت به مسائل فرهنگی سپاه و بسیج اقدام کنند.

در ادامه، سرهنگ «رجبی» جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات ستادکل سپاه گفت: استان زنجان به حمدالله پتانسیل بسیار خوبی در کلیه حوزه‌های فرهنگی ـ هنری و خصوصا شعر، مداحی، قرآن دارد که این پتانسیل سرمایه انسان ارزشمندی برای حوزه فرهنگی سپاه استان و کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار