ایلام ظرفیت ویژه‌ای برای توسعه دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: استان ایلام در بخش‌های مختلف کشاورزی، اقتصادی و سایر حوزه دارای پتانسیل‌های فراوانی است که می‌تواند منجر به توسعه استان شود.
کد خبر: ۴۹۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 29November 2021

ایلام ظرفیت ویژه‌ای برای توسعه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، «الیاس فتاحی» معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در آیین معارفه استاندار جدید ایلام با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور اظهار داشت: ایلام دارای ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است که سالانه بیشترین تعداد زائران عتبات عالیات از این مرز تردد می‌کنند و از سوی دیگر این مرز محل مبادلات تجاری است.

فتاحی یادآور شد: ایلام همچنین در بخش‌های مختلف کشاورزی، اقتصادی و سایر حوزه دارای پتانسیل‌های فراوانی است که می‌تواند منجر به توسعه استان شود.

وی افزود: مرز مهران در استان ایلام امن‌ترین و نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات است و این می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مردم ایلام در انتخابات اخیر نیز بار دیگر ولایت مداری خود را اثبات کردند و همچون دوره‌های گذشته جزو استان‌های برتر از نظر مشارکت سیاسی در انتخابات بودند.

فتاحی تاکید کرد: مردم این استان در انتخابات اخیر با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند که به اصول انقلاب اسلامی پایبند هستند.

وی در ادامه با اشاره کنگره سه هزار شهید استان ایلام، گفت: طی این ایام با لطف تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اجلاسیه‌ها و برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شده است که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار