تحلیلگر عراقی:

خون شهید «سلیمانی» ترسیم‌کننده نقشه راه جهان اسلام است

ناصر علی گفت: فرهنگ مقاومت با شهادت شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» در حال گسترش بوده و خون این شهدا ترسیم‌کننده نقشه راه برای جهان اسلام است.
کد خبر: ۴۹۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 29November 2021

خون شهید سلیمانی ترسیم‌کننده نقشه راه جهان اسلام است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «عبدالمنتعم ناصر علی» تحلیلگر عراقی در گفت‌وگویی با اشاره به نقش شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در تقویت جریان مقاومت اسلامی، اظهار داشت: این شهدای بزرگوار، پرچم‌داران مقاومت در جهان اسلام هستند.

 تحلیلگر عراقی بر تأثیرگذاری مؤثر خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بر تقویت تداوم مسیر مقاومت در جهان اسلام، تأکید کرد و افزود: این سرداران اسلام، چراغ هدایت برای نسل‌های آینده در استمرار مسیر مقاومت هستند.

اهداف دشمن در بحث قطع جریان مقاومت به نتیجه نخواهد رسید

ناصر علی با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت، با شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق، باوجود همه مشکلات در عراق، روزبه‌روز در حال گسترش است، تصریح کرد: اهداف دشمن در بحث قطع جریان مقاومت به نتیجه نخواهد رسید.

تحلیلگر عراقی بابیان اینکه خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نقشه راه را برای جهان اسلام ترسیم کرده است، اضافه کرد: این شهدای بزرگوار، جان خود را درراه دین، حفظ ناموس و امنیت دو کشور دوست، جمهوری اسلامی ایران و عراق نثار کردند.

شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، بزرگ‌ترین درس سخاوت را دادند

ناصر علی مطرح کرد: شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، بزرگ‌ترین درس سخاوت را به مسلمانان دادند، درود می‌فرستیم به روح بلند شهدا به‌ویژه این سرداران رشید اسلام، خداوند آن‌ها را با اولیایش محشور کند.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار