دیدار اعضای هیئت ورزش همگانی «تفت» با خانواده شهدای ورزشکار

جمعی از مسئولان و اعضای هیئت ورزش همگانی شهرستان «تفت» به همراه «میرحسینی» مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه تفت با تعدادی از خانواده‌های شهدای ورزشکار دیدار کردند.
کد خبر: ۴۹۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ - 29November 2021

️به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جمعی از مسئولان و اعضای هیئت ورزش همگانی شهرستان «تفت» به همراه «سید رضا میرحسینی» مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه تفت امروز به دیدار خانواده‌های شهدای ورزشکار رفته و با حضور بر سر قبور مطهر شهدا یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کردند.

خانواده شهیدان «مصطفی فلاح»، «محمدعلی دهقانپور» و «محمدعلی جبینیان» به بیان گوشه‌ای از خاطرات این شهیدان بزرگوار پرداختند.

«مصطفی فلاح تفتی» در تاریخ دوازدهم بهمن ۱۳۴۹ در یزد متولد و در تاریخ هشتم فروردین ۱۳۶۷ در عملیات بیت‌المقدس ۴ در منطقه عملیاتی شاخ شمیران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

«محمدعلی دهقان‌پور» در ۲۹ دی ۱۳۳۸ در شهرستان تفت استان یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره متوسطه در رشته علوم انسانی تحصیل کرد. این شهید والامقام پس از پوشیدن کسوت معلمی با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی با سمت فرمانده دسته راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و سرانجام در ۱۵ مرداد ۱۳۶۲ در پیرانشهر بر اثر اصابت ترکش آسمانی شد.

شهید «محمدعلی جبینیان» متولد اول بهمن ۱۳۴۸ شهرستان تفت است که در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۶۵ به فیض شهادت نائل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار