فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

شهید «ناصری» هدایت فرماندهان جهادی افغانستان را برعهده داشت

سردار «قاسمی» با بیان اینکه شهید «محمدناصر ناصری» ساماندهی جبهه‌های مقاومت و هدایت فرماندهان جهادی افغانستان را برعهده داشت، گفت: ۱۰ اردوگاه با همت این شهید والامقام ایجاد شد که ۷۰ هزار مهاجر افغانی را در خود جای دادند.
کد خبر: ۴۹۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ - 29November 2021

105 یادواره شهید در خراسان جنوبی برگزار شد/ نقش مؤثر شهید «ناصری» در جبهه برون مرزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امشب (دوشنبه) در یادواره سرلشکر شهید «محمدناصر ناصری» و مجاهدان بدون مرز استان که در حسینیه «جماران» بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم همه ما بتوانیم در ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ارزش‌های والای مجاهدان فی سبیل الله کوشا باشیم.

وی هدف از برگزاری یادواره‌ شهدا را معرفی الگو‌ها و سرمشق گرفتن جوانان از مردان و زنان الهی دانست و بیان داشت: طی هفته بسیج، ۱۰۵ یادواره شهدا در نقاط مختلف استان خراسان جنوبی برگزار شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که زنده نگه داشتن یاد شهدا از کمتر از شهادت نیست و از دیدگاه معظم‌له، وظیفه مسئولان این است که روز به روز نکته‌سنجی زندگی شهدا، در جامعه ما رواج یابد.

قاسمی با اشاره به اینکه یادواره شهدای بدون مرز و شهید ناصری چند سالی است که در راستای بزرگداشت یاد و خاطره این شهیدان گران‌قدر برگزار می‌شود، تصریح کرد: شهید ناصری را به لحاظ استنادی همگان می‌شناسند.

وی با بیان اینکه شهید ناصری ساماندهی جبهه‌های مقاومت و هدایت فرماندهان جهادی افغانستان را برعهده داشت، گفت: ۱۰ اردوگاه با همت این شهید والامقام ایجاد شد که ۷۰ هزار مهاجر افغانی را در خود جای دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی یکی از افتخارات این شهید را اعطای درجه سرلشکری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به وی ذکر و تبیین کرد: شهید ناصری در مبارزه با طالبان که گام بعدی آن‌ها اشغال مشهد مقدس بود، نقش مؤثری داشت و با انسجام نیرو‌های مسلح و جبهه انقلاب، باعث حفظ امنیت جنوب شرق و در واقع کل کشور شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: شهید ناصری در جبهه برون مرزی فعالیت فراوانی در راه حق، علیه ظلم داشت و امور فرهنگی افغانستان را بر عهده گرفت و کار‌های بزرگی انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها