ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین؛

«محمود عباس» رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.
کد خبر: ۴۹۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ - 29November 2021

محمود عباس رژیم صهیونیستی را تهدید کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از القدس العربی، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که اسرائیل اگر از اقدامات ضد فلسطینی خود دست برندارد، تصمیمات قاطعانه‌ای اتخاذ خواهیم کرد و در نشست آتی شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش در اوایل سال آینده میلادی درباره آن گفت‌وگو خواهیم کرد.

عباس تاکید کرد: تداوم اقدامات اسرائیل در نابودسازی راهکار دو کشوری و اعمال آپارتاید ما را ناگزیر به انتخاب گزینه‌های دیگر خواهد کرد؛ اگر تل آویو از این اقدامات دست برندارد، تصمیمات سرنوشت‌سازی اتخاذ خواهیم کرد.

وی درباره ماهیت این تصمیمات توضیحی نداد، اما مسئولان فلسطینی اعلام کردند که احتمال لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، ابطال توافقات امضا شده از جمله هماهنگی امنیتی و دیگر توافقات محتمل است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ادامه داد: باقی ماندن اشغالگری بر اراضی و ملت‌مان تا ابد از طریق ظلم به مردم فلسطین، تسلط بر اراضی و منابع طبیعی، فشار اقتصادی و تعدی به هویت بیت المقدس و مقدسات مسیحی و اسلامی را نخواهیم پذیرفت.

وی در ادامه بر حمایت از همه ابتکار‌های مقاومت مردمی مسالمت‌آمیز در روستاها، شهر‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی که موفقیت‌های مستمری در مقابله با پروژه‌های شهرک‌سازی و مهاجرت اجباری کسب نمود، تاکید کرد.

عباس بر مخالفت مطلق خود با تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی بر کشور فلسطین، تبعیض و پاکسازی نژادی علیه مردم فلسطین، تغییر وضعیت تاریخی مسجد الاقصی، ممانعت از ورود نمازگزاران به کلیسای القیامه، اخراج فلسطینی‌ها از محله‌های بیت المقدس و معرفی شش سازمان مدنی فلسطینی به سازمان‌های تروریستی تاکید کرد.

وی همچنین بر پایبندی به وحدت اراضی، ملت و تشکیل دولت یکپارچه ملی، تلاش برای تثبیت اصول دموکراسی از طریق برگزاری انتخابات عمومی در همه اراضی فلسطینی از جمله بیت‌المقدس تاکید کرد.

عباس در پایان خواهان اعمال فشار جامعه جهانی بر رژیم صهیونیستی برای پایبندی به توافقات امضا شده و اجازه دادن برای برگزاری انتخابات در بیت المقدس شرقی همانند انتخابات پیشین شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها