برگزاری نشست جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی» در یزد

نشست جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی» با حضور حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ - 30November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جلسه همفکری درباره افزایش کمی و کیفی آثار جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی» با حضور حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، حجت‌الاسلام «محمد شمس» مدیر حوزه علمیه استان یزد و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در در دفتر مدیریت این حوزه برگزار شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در خصوص نکات مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: حاضرین در این جلسه درباره لوازم و شیوه‌های افزایش آثار به بحث و گفت‌وگو پرداختند. از جمله موارد مورد بحث روش ایجاد انگیزه بیشتر در جامعه هدف بود که به موارد تعیین هدایا و جوایز چاپ و نشر گسترده آثار اشاره شد.

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» افزود: تامین منابع پژوهش و در اختیار قرار گرفتن آن یکی از لوازم تولید آثار بیشتر دانسته شد. این جلسات در دفاتر نهاد رهبری و با مدیران معارف دانشگاه ادامه خواهد یافت و معاونت‌های پژوهش حوزه‌های علمیه استان هم برای شرکت دادن طلاب و روحانیون در این جشنواره توجیه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: جشنوارۀ پرچم‌داران به منظور حفاظت از بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، ثبت حماسه‌های جاودانه حوزه‌های علمیه و روحانیت در این عرصه، به صورت سالانه برگزار می‌شود و فعالیت‌های مرتبط با آن در سطح کشور و توسط شعب حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار