فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

کادرسازی برای دولت انقلابی در هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج

«غریوی» یکی از فعالیت‌های بسیج در چند سال گذشته را فعالیت‌های علمی و پژوهشی برشمرد و هدف از تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج را تربیت نیرو‌ها و کادرسازی برای دولت انقلابی اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ - 30November 2021

بسیجی در هر زمان و مکانی، آماده شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «احمد غریوی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز (سه‌شنبه) در جمع بسیجیان یکی از کارخانجات تبریز، با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس با سازماندهی نیرو‌های مردمی و مشارکت در جنگ افتخارآفرینی کرد، اظهار داشت: این نیروی مردمی در دوره‌های بعد از دفاع مقدس نیز با جهاد علمی، فرهنگی، بهداشتی و پزشکی توانست کارکرد‌های ارزشمند، متنوع و متعدد را به ظهور و بروز برساند.

وی یکی از فعالیت‌های بسیج در چند سال گذشته را فعالیت‌های علمی و پژوهشی برشمرد و هدف از تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج را ترببت نیرو‌ها و کادرسازی برای دولت انقلابی اعلام کرد.

«غریوی» بهره‌مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان بسیجی در زمینه‌های علمی را از اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوره جدید عنوان و اضافه کرد: در این رابطه هیات‌های اندیشه‌ورز باید جدی گرفته شوند و با حمایت از تشکیل این هیات‌ها، موجبات بهره‌گیری از خرد جمعی و مشارکت جوانان در رقم زدن سرنوشت کشور به دست خود این عزیزان فراهم شود.

وی گفت: کارگران و مجموعه‌های تولیدی در قالب این هیات‌ها می‌توانند در سرنوشت واحد خود مداخله و ایفای نقش کنند و در این راستا بسیج تنها نهاد و ساختاری است که می‌تواند این مهم را به سرانجام برساند.

«غریوی» با بیان اینکه امام راحل (ره) بسیج را به مثابه شجره طیبه ترسیم کردند که یک تشبیه زیبا و بی‌بدیل بود، افزود: ویژگی‌های بسیج و بسیجی را می‌توان از این تشبیه زیبا احصا کرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: بسیج همیشه مستحکم و قوی و در حال پیشرفت و تحول بوده و اهدافش اهداف الهی و متعالی است؛ به طوری که بسیجی در هر زمان و مکانی، آماده شهادت در راه اهداف و آرمان‌های متعالی خود است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار