برگزاری مراسم شبی با شهدا در «اردکان» + پوستر

مراسم شبی با شهدا به‌ یاد شهیدان «پور‌بی‌غرض اردکانی» پنجشنبه ۱۱ آذر در شهرستان «اردکان» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 30November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم شبی با شهدا به‌یاد شهیدان «علی» و «محمد‌علی پور‌بی‌غرض اردکانی» در شهرستان «اردکان» برگزار می‌شود.

این مراسم با روایتگری «عباس ذاکری» و مداحی حجت‌الاسلام «حسین حیدریان» در کنار مزار این شهدا پنجشنبه ۱۱ آذر همراه در سالن شهید «مجتبی الهی فرد» این شهرستان برگزار خواهد شد.

«محمدعلی پوربی غرض اردکانی» دوازدهم دی ۱۳۳۹، در شهرستان اردکان به دنیا آمد. پدرش حسین، کشاورزی می‌کرد و مادرش سکینه سلطان نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. کارگر بود. به عنوان بسیجی به جبهه رفت. نوزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، با سمت تک تیرانداز در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

شهید «علی پوربی غرض اردکانی» پانزدهم شهریور ۱۳۳۶ متولد شد. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. کارگر و کشاورز بود. سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. به عنوان بسیجی به جبهه رفت. بیست و دوم بهمن ۱۳۶۱، با سمت آر پی جی زن در فکه به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و بیست و پنجم فروردین ۱۳۷۵، پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

برگزاری مراسم شبی با شهدا در «اردکان» + پوستر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار