مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو است

سردار «مرادحاجتی» گفت: مجموعه فولاد خوزستان در کنار تولید پایدار، در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز یک سازمان پیشرو است.
کد خبر: ۴۹۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ - 30November 2021

فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت های اجتماعی یک سازمان پیشرو استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز با حضور در دفتر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با اهدای لوح سپاس، از زحمات «غلامرضا فروغی‌نیا» مدیر واحد روابط عمومی این شرکت و پیشکسوت دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

این تقدیر به پاس تلاش‌های «غلامرضا فروغی‌نیا» در دوران دفاع مقدس و همکاری مستمر شرکت فولاد خوزستان با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استات خوزستان انجام شد.
 
سردار مرادحاجتی در این دیدار اظهار داشت: امروز وظیفه سنگینی که بر دوش ما قرار گرفته، زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایثارگران و ادامه راه آن هاست.
 
وی افزود: حوزه دفاع مقدس خیلی گسترده است و ما به تنهایی قادر نیستیم پاسخگوی مخاطبین بی‌شمار این حوزه باشیم، به همین دلیل نیاز به همکاری همه جانبه همه ادارات، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌ها داریم به همین بهانه از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و «غلامرضا فروغی نیا» مدیر روابط عمومی و همچنین کارشناسان این واحد تشکر ویژه دارم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: مجموعه فولاد خوزستان در کنار تولید پایدار، در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز یک سازمان پیشرو است.
 
در ادامه این دیدار سردار مرادحاجتی به همراه مدیر روابط عمومی و رییس اطلاعات و رسانه شرکت فولاد خوزستان با حضور بر مزار شهدای گمنام فولاد خوزستان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. یادمان شهدای گمنام شرکت فولاد خوزستان روز چهارشنبه ۱۰ آذر با حضور مسئولان کشوری و لشکری افتتاح خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار