رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

نظام اسلامی با وجود بسیج تهدید نخواهد شد

«نقی‌پور» گفت: مادامی که بسیج وجود دارد، نظام اسلامی از سوی دشمنان خود تهدید نخواهد شد؛ چراکه بسیجیان زمینه‌ ارتقاء یک مجموعه را فراهم می‌کنند و می‌توانند مانند چراغی باشند که سبب روشن شدن مسیر حرکت افراد سیستم می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ - 30November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «بهمن نقی‌پور» رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در مراسمی که مناسبت هفته بسیج در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج جامعه‌ای است که بنا به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی، پاک‌ترین و فداکارترین افراد در آن برای به کمال رساندن مردم کشورمان تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: مادامی که بسیج وجود دارد، نظام اسلامی از سوی دشمنان خود تهدید نخواهد شد؛ چراکه بسیجیان زمینه‌ ارتقاء یک مجموعه را فراهم می‌کنند و می‌توانند مانند چراغی باشند که سبب روشن شدن مسیر حرکت افراد سیستم شده و برای توفیق به خلق الله و ارتقاء جایگاه آن‌ها تلاش می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بیان کرد: از خداوند متعال درخواست می‌کنم که تمامی عزیزانی را که با عشق، نیت الهی و عزت نفس در این مجموعه فعالیت می‌کنند را یاری کند تا بتوانند نام و یاد افرادی که در راه شهدا قدم برداشته و برای حفظ وطن، ناموس، اسلام و کشور از جان خود گذشتند را زنده نگه دارند.

نقی‌پور خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند متعال به برکت خون شهدا، به بسیجیان توفیق بیشتری داشته باشد که جامعه‌ اسلامی و سلامت استان آذربایجان شرقی بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا در مقابل ملت و خداوند سربلند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار