مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

اقتدار فرهنگی بنیاد شهید باید تقویت شود

«رستمیان» گفت: اقتدار فرهنگی مجموعه بنیاد شهید به‌منظور نمایان شدن بیش‌ازپیش آثار آن در جامعه باید تقویت شود.
کد خبر: ۴۹۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 30November 2021

اقتدار فرهنگی بنیاد شهید باید تقویت شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در نشست هم‌اندیشی با مجموعه معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید البرز که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، فعالیت‌های فرهنگی را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد برشمرد و اظهار داشت: 75 درصد از مأموریت‌های بنیاد شهید، فرهنگی است. اقتدار فرهنگی این مجموعه به‌منظور نمایان شدن بیش‌ازپیش آثار آن در جامعه باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت در فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید لازم و ضروری است، افزود: باید راستی آزمایی و نیازسنجی از فعالیت‌های فرهنگی صورت گیرد و تمامی فعالیت‌های فرهنگی با رفع نقاط ضعف مطابق با ارزش‌های نظام و انقلاب اجرایی شوند. برنامه‌ریزی برای ترویج و ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در بین جوانان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های فرهنگی در بنیاد شهید است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه این رسالت همگانی باید به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود، عنوان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری لازم و ضروری است. جامعه امروز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و جوانان و نسل‌های آینده باید با این فرهنگ به‌خوبی آشنا شوند. موزه آثار شهدا در امامزاده محمد (ع) کرج یکی از ظرفیت‌های ویژه برای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است که باید پیگیری‌های لازم در خصوص ساخت آن صورت گیرد.

رستمیان تأکید کرد: تأمین اوقات فراغت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و توجه به نشاط و سلامت روحی آن‌ها باید در دستور کار معاونت فرهنگی قرار گیرد. با توجه به وضعیت تفریحی و اردویی در این استان می‌توان در این حوزه خدمات مطلوبی را به ایثارگران ارائه کرد. خدمت به مردم به‌ویژه ایثارگران توفیقی است که باید قدردان آن باشیم. اخلاق اداری و حسن خلق مهم‌ترین کاری است که باید سرلوحه امور کارکنان بنیاد قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار