فرمانده نزاجا:

مکتب شهید سلیمانی را باید سینه به سینه منتقل کنیم

امیر سرتیپ حیدری با گرامیداشت یاد سپهبد شهید سلیمانی گفت: ویژگی‌ها و اصول مکتب این شهید را باید با آموزه‌های فرهنگی، ادبی و تاریخی کشور سینه به سینه منتقل کنیم.
کد خبر: ۴۹۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ - 30November 2021

فرمانده نزاجا: مکتب شهید سلیمانی را باید سینه به سینه منتقل کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز (سه‌شنبه) در آیین افتتاح ۳۹۶ واحد مسکونی سازمانی ارتش در کرمان ضمن گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: باید با شهدا شریک باشیم و با آنان زندگی کنیم؛ اگر لحظه‌ای شهدا را فراموش کنیم در تاریکی قرار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ایران را پر از نور الهی کرد، افزود: شهدا ستارگانی هستند که باید مسیر حرکتمان را با تأسی از آن‌ها بیابیم.

فرمانده نزاجا با اشاره به موضوع احداث واحد‌های مسکونی برای کارکنان ارتش گفت: در این مسیر شاکر خداوند و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم که اجازه و فرمان تهاتر سرمایه‌های ارتش برای ساخت مسکن در استان‌ها را دادند تا بخشی از سرمایه‌های مرده ارتش را زنده کنیم.

امیر حیدری عنوان کرد: امروز با افتتاح این طرح در کرمان توانستیم بخشی کوچک از فرمایشات مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به ما مأموریت داده‌اند که در مسیر خانه‌دار شدن کارکنان ارتش تلاش و مجاهدت کنیم، تأکید کرد: باید مطیع محض ولایت باشیم و همه مأموریتمان را به درستی انجام دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: اگر مساعدت‌های استاندار کرمان نبود با این سرعت نمی‌توانستیم زیرساخت‌ها را وارد پروژه مسکن کرمان کنیم.

براساس اعلام فرماندهان ارتش در کرمان، کار ساخت این پروژه مسکونی از مهرماه ۹۷ با احداث ۲۲ بلوک ۱۷ واحدی آغاز شد و در سال ۹۹ پیشرفت پروژه به ۲۱ درصد رسید؛ اما پیشرفت اصلی این طرح از ۱۶ ماه قبل آغاز و هم‌اکنون این طرح با تمام امکانات گرمایشی و سرمایشی افتتاح شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار