رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج:

نقش شهرداری یاسوج در دوران دفاع مقدس تدوین شود

«اکبری» گفت: لازم است شهرداری یاسوج برای تدوین نقش این نهاد در دوران دفاع مقدس اقدامات لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۴۹۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ - 30November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «هدایت اکبری» رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج امروز در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش این استان در دوران دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جوانان ما باید بدانند چه خون‌هایی برای حفظ این کشور و انقلاب فدا شد.

وی نصب المان مقاومت و المان میدان هفتم تیر را از مهم‌ترین اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در زمینه نام‌گذاری معابر شهر یاسوج به نام شهدا نیز تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از شهرداری یاسوج خواست در خصوص تدوین نقش شهرداری در دفاع مقدس اقدامات لازم را انجام دهد و گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید از هیچ تلاشی برای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس دریغ نکنیم.

«نستهن مقدم» شهردار یاسوج نیز در این نشست با اشاره به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه جوابگوی اجرای آن نیست، گفت: شهرداری علاقه‌مند به مشارکت مؤثر در اجرای این پروژه است، اما این نهاد سال‌هاست که با ضعف مالی روبه‌رو است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار