فرمانده سپاه نوشهر:

نیروی دریایی ارتش به نیرویی راهبردی تبدیل شده است

«ابراهیم‌پور» گفت: نیروی دریایی یک نیروی راهبردی و دارای خدمات برجسته‌ است.
کد خبر: ۴۹۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 30November 2021

نیروی دریایی ارتش به نیروی راهبردی تبدیل شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش سرهنگ پاسدار «مهرداد ابراهیم‌پور» فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر دیدار کرد.

فرمانده سپاه نوشهر در این دیدار، ضمن تبریک و گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی اظهار داشت: نیروی دریایی یک نیروی راهبردی و دارای خدمات برجسته‌ است.

سرهنگ ابراهیم‌پور با اشاره به همکاری‌های مشترک بین مجموعه سپاه و ارتش خصوصا برگزاری نمایشگاه علمی فناوری اخیر در هفته بسیج،گفت: امیدوارم از ظرفیت‌های علمی پژوهش و پشتیبانی‌های این دانشگاه و همچنین نخبگان علمی بسیج در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و جهاد علمی که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است بتوانیم استفاده مؤثر ببریم.

امیر سرتیپ دوم «کریم مصدری» فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر هم در این دیدار ضمن تریک هفته بسیج از آمادگی این دانشگاه در همکاری بیشتر با مجموعه سپاه و بسیج در همه زمینه‌ها بویژه در حوزه‌های علمی پژوهشی خبر داد.

در پایان این دیدار، لوح سپاس سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و همچنین لوح تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر به امیر مصدری تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار