جلسه هماهنگی بزرگداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در ارومیه برگزار شد

جلسه هماهنگی بزرگداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور جمعی از مسئولین امور بانوان استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ - 30November 2021

جلسه هماهنگی بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در ارومیه برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه هماهنگی بزرگداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با عنوان همایش «پیام آوران عاشورا» امروز (سه‌شنبه) با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان و جمعی از مسئولین و کارشناسان امور زنان و خانواده در ارومیه برگزار شد.

«لیلا سپهری» مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس آذربایجان غربی در این جلسه اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تبیین مقام حضرت زینب (س) و الگوگیری از این بانوی بزرگوار به عنوان اسوه صبر و مقاومت است.

وی گفت: در این همایش که با حضور جمعی از پرستاران، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مدافعان سلامت و عموم بانوان برگزار خواهد شد، به طور ویژه از پرستاران و خانواده های شهدا که با تاسی به مقام و سیره حضرت زینب (س) خالصانه در برابر رنج و سختی ها مقاومت، جانفشانی و پایداری می کنند تجلیل می‌شود.

«نیره الهامی» مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه حضرت زینب (س) را مظهر عزت، شجاعت، شهامت عنوان کرد و افزود: ابعاد زندگی این بانوی بزرگوار جلوه ای از سبک زندگی اسلامی است که امیدواریم بتوانیم با توجه به آنها از راهروان راستین ایشان باشیم.

در ادامه این نشست حاضران پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار