جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

جهاد ما مبارزه با تحریف ارزش‌ها است

«امیری» گفت: امروز سرزمین جهاد جبهه مبارزه با تحریف ارزش‌ها است، دشمنان در این جبهه با هدف به انحراف کشاندن اذهان جامعه در حال تلاش هستند که باید با آن نقابله شود.
کد خبر: ۴۹۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ - 01December 2021

جهاد ما مبارزه با تحریف ارزش‌ها است/// ارجاعبه گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «هدایت‌‎الله امیری» جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه جانشین سپاه بندر خمیر با بیان اینکه قرائن نشان دهنده افول و شکست استکبار است، اظهار داشت: اکنون دشمن تلاش می‌کند به هر طریقی شرایط را به نفع خود رقم بزند و در این راستا با حربه تحریف، ذهن و قلب مردم ما را هدف قرار داده است. در این شرایط باید در کنار هم با روحیه جهادی و امیدآفرینی جامعه را نسبت به آینده روشن انقلاب امیدوارتر کنیم؛ چرا که دشمن می‌خواهد با ایجاد احساس فقر و بزرگنمایی مشکلات انقلاب و دین را در درون ذهن مردم ناکار آمد جلوه دهد.

سردار امیری با بیان اینکه تحریف خطرناک تر از تحریم است، ادامه داد: بسیج و سپاه دو مولود انقلاب اسلامی هستند که در کنار هم فرهنگی را ارائه داده‌اند که نسخه شفابخش همه انسان‌ها است و به زودی شاهد آینده درخشان انقلاب اسلامی در خواهیم بود.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، سرگرد پاسدار «علی محمودی» به عنوان جانشین فرمانده سپاه بندرخمیر منصوب و از تلاش‌ها و زحمات سرهنگ شجاعی قدردانی شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار