رونمایی از کتاب «افسر عملیات» در خراسان‌ جنوبی/ چاپ ۶٠ عنوان کتاب دفاع مقدس تا پایان سال

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان جنوبی از چاپ ۶٠ عنوان کتاب صوتی و چاپی با موضوعات مختلف حوزه دفاع مقدس تا پایان امسال در این استان خبر داد و گفت: این کتاب‌ها با موضوعات کودک و نوجوان، پژوهشی و خاطرات رزمندگان چاپ می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ - 01December 2021

۶٠ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان خراسان‌ جنوبی به چاپ می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیین رونمایی، نقد و بررسی کتاب «افسر عملیات» روایت‌گر خاطرات سرهنگ «حسین پدید» از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اعزامی از خراسان جنوبی، در کتابخانه شهید «مرتضی بصیری‌پور» بیرجند، با حضور سرهنگ «حسین پدید» راوی کتاب، «مجید زنگویی» تدوین‌گر کتاب، «محمد حسن الهی‌زاده» منتقد، «محمود حاجی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی و سرهنگ «غلامرضا فلاحی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در این جلسه، اظهار داشت: دفاع مقدس و انتقال رشادت‌ها و مجاهدت‌های آن به نسل‌های آینده، کاری بسیار سخت و وظیفه‌ای سنگین بر دوش ماست.

وی حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده را وظیفه‌ای همگانی دانست و بیان داشت: رزمندگان با بیان خاطرات خود، باعث می‌شوند که نسل جوان با زندگی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند.

فلاحی از چاپ ۶٠ عنوان کتاب صوتی و چاپی با موضوعات مختلف حوزه دفاع مقدس تا پایان امسال خبر داد و افزود: این کتاب‌ها با موضوعات کودک و نوجوان، پژوهشی و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس چاپ می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی آمادگی دارد تا با مشارکت نویسندگان، نهاد‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، اقدام به تدوین و چاپ کتب دفاع مقدس کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها