پیام سرهنگ «فلاحی» به مناسبت روز مجلس؛

نمایندگان مجلس زبان گویای آحاد جامعه هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت دهم آذر روز مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۹۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 01December 2021

نمایندگان مجلس وکیل ملت و زبان گویای آحاد جامعه از تمامی اقشار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با صدور پیامی دهم آذر روز مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

دهم آذر مصادف است با شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس که این مهم نشانگر نقش و جایگاه مجلس در کشور به عنوان مهم‌ترین عامل تحقق حاکمیت مردم است.

مجلس شورای اسلامی با برآمدن از دل ملت به نماد مسلم و بی‌بدیل مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی بدل گشته است، نمادی که در طول بیش از یک قرن فعالیت خود بنا به فرموده رهبر فقید انقلاب اسلامی «خانه واقعی ملت» نام گرفته و همواره در رأس امور نظام مقدس جمهوری اسلامی درخشیده است.

نمایندگان مجلس وکیل ملت و زبان گویای آحاد جامعه از تمامی اقشار هستند و عملکرد مناسب و رویکرد مردم محوری آنان می‌تواند مانع گسست بین حاکمیت و توده مردم شود و اعتمادی محکم و دوسویه بین مردم و نظام اسلامی برقرار کند.

اینجانب با گرامیداشت سالروز شهادت عالمی گرانقدر، فقیه، وارسته، بصیر و انقلابی روز مجلس شورای اسلامی را به همه خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی نبریک عرض می‌نمایم و از خداوند منان توفیق خدمت صادقانه و مجاهدانه را آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار