بازدید فرماندار اردبیل از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل

فرماندار اردبیل و معاون عمرانی فرمانداری اردبیل، با همراهی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.
کد خبر: ۴۹۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ - 01December 2021

دیدار فرماندار اردبیل از سینمای دفاع مقدس استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «مسعود امامی یگانه» فرماندار اردبیل و «عزیز نامور» معاون عمرانی فرمانداری اردبیل با همراهی «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، امروز (چهارشنبه) از سالن سینمای دفاع مقدس و بخش‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در جریان این بازدید، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل، گامی ماندگار در عرصه گردشگری و به‌ویژه گردشگری فرهنگی است و این مکان، حقاً مکانی مقدس و خیمه‌گاه شهداست.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات و موانع، تلاش‌ها برای جذب اعتبارات لازم در جهت تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل و نیز تداوم عملیات عمرانی آن، پیوسته ادامه دارد و در تلاش هستیم تا اواسط سال آینده به‌طور کامل آن را در اختیار مردم علاقه‌مند استان قرار دهیم.

فرماندار اردبیل نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل، با قرار گرفتن در موقعیت مناسب گردشگری و تفریحی، دارای جایگاه و ارزش والای فرهنگی در استان است و با ساماندهی محوطه آن توسط شهرداری، رونق و امکان جذب گردشگر و بازدیدکننده آن بیشتر خواهد شد.

«امامی یگانه» ضمن ابراز امیدواری در خصوص تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه فرهنگی، از رایزنی خود با استاندار اردبیل در آینده‌ای نزدیک در این خصوص خبر داد و افزود: کار‌های انجام گرفته توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در خصوص ترویج فرهنگ والا و عاشورایی دفاع مقدس بسیار مهم، تأثیرگذار و ماندگار است و همه ادارات و نهاد‌ها باید به یاری این نهاد ارزشی در انجام مأموریت خطیر فرهنگی خود، بشتابند.

فرماندار اردبیل سالن سینمای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل را نگین گران‌بها و ارزشمندی برای فرهنگ و هنر استان اردبیل به‌ویژه فرهنگ دفاع مقدس دانست و بر ضرورت بهره‌برداری اصولی و به‌موقع از آن تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار