معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه خبر داد؛

ساخت و مرمت ۱۶۵۰ مسجد در مناطق محروم از سوی «نزسا»

سردار پورجمشیدیان گفت: نیروی زمینی سپاه کار ساخت و مرمت هزار و ۶۵۰ مسجد را در مناطق محروم از سال ۱۳۹۴ تاکنون انجام داده است.
کد خبر: ۴۹۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 01December 2021

۱۶۵۰ مسجد در مناطق محروم توسط نیروی زمینی سپاه ساخته شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «علی اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه در اولین همایش سراسری نماز نیروی زمینی سپاه که صبح امروز در ستاد این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی بوده و هر نهاد انقلابی نیازمند شور و نشاط است، اظهار داشت: ایمان و توکل به خداوند رکن اساسی قدرت نیرو‌های مسلح و به‌ویژه سپاه است و در این حوزه نماز جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: امروز در یگان‌های نیروی زمینی سپاه نماز به بهترین شکل ممکن اجرا می‌شود و این اتفاق بسیار مبارکی است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه افزود: طی چهار سال اخیر اعتبارات اختصاص‌یافته برای امر نماز در این نیرو افزایش یافته و در حوزه تجهیز نمازخانه‌های سطح نیرو هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

سردار پورجمشیدیان عنوان کرد: یکی از اقدامات محوری ما در حوزه محرومیت‌زدایی هم ساخت مساجد و نمازخانه‌ها در مناطق محروم است که از سال ۱۳۹۴ تاکنون هزار و ۶۵۰ مسجد توسط نیروی زمینی سپاه ساخته و یا تعمیر شده است که هزینه آن حدود ۸۰۰ میلیارد شده است.

بر اساس این گزارش، در این همایش همچنین از رده‌ها و فرماندهان برتر نیروی زمینی سپاه نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار