آتش‌سوزی در ساختمان پارلمان منطقه کردستان عراق

منابع رسانه‌ای عراقی از وقوع آتش‌سوزی در ساختمان پارلمان منطقه کردستان عراق خبر دادند.
کد خبر: ۴۹۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ - 01December 2021

آتش‌سوزی در ساختمان پارلمان منطقه کردستان عراقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع رسانه‌‌ای عراق از وقوع یک آتش‌سوزی در داخل ساختمان پارلمان در منطقه کردستان عراق خبر داد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در خبری فوری اعلام کرد که امروز (چهارشنبه، اول دسامبر)، یک آتش‌سوزی در داخل ساختمان پارلمان منطقه کردستان واقع در اربیل، روی داد.

وبگاه «الفرات» نیز با انتشار این خبر نوشت که آتش‌سوزی، موجب شد که نمایندگان حاضر در پارلمان محل حادثه را ترک کنند و تیم‌های آتش‌نشانی در تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.

کانال تلگرامی، صابرین نیز نوشت که در داخل رستورانی در داخل ساختمان پارلمان منطقه کردستان یک آتش‌سوزی به دلیل نشت گاز در زمان صرف ناهار روی داد که موجب شد نمایندگان مجلس، مجبور به ترک سالن جلسات شوند. تیم‌های آتش‌نشانی نیز در محل حاضر شدند تا آتش را مهار کنند. تا به این لحظه هیچ گزارشی درباره زخمی شدن اعضای پارلمان منتشر نشده است.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، شبکه رووداو نیز با انتشار تصاویری از این آتش‌سوزی اعلام کرد که این آتش‌سوزی صرفا خسارت مالی به همراه داشت.

منابع رسانه‌ای عراق دیروز نیز از وقوع یک آتش‌سوزی مهیب در بازار پارچه «الشورجه» در بغداد خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز» نیز با انتشار تصاویری از این آتش‌سوزی از تخلیه ساختمان‌های بانک‌ مرکزی و خارج کردن کلیه کارمندان بانک «الرافدین» در نزدیکی محل حادثه خبر داد و نوشت که ۱۲ تیم آتش‌نشانی برای مهار این آتش‌سوزی به محل حادثه اعزام شدند.

عراق تابستان گذشته شاهد چند آتش‌سوزی بزرگ و مهیب با تلفات جانی و مالی بالا در بخش‌های مختلفی چون بیمارستان، دانشگاه و انبارهای تجاری بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها