فرمانده حفاظت سپاه پاسداران:

آمریکا برای در امان ماندن از موشک‌های ما منطقه را ترک می‌کند

سردار جمیری با تأکید بر اینکه آمریکا برای در امان ماندن از موشک‌های ما منطقه را ترک می‌کند، گفت: آمریکا قدرت ایستادگی در برابر ما را ندارد.
کد خبر: ۴۹۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ - 01December 2021

ادامه‌دهنده راه شهدا در مسائل فرهنگی باشیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار پاسدار فتح‌الله جمیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره ۲۷ شهید حوزه نینوا شهر بادوله و سالگرد شهدای عملیات طریق‌القدس اظهار داشت: شهدا رابطه با خداوند اصلاح کردند و به این جایگاه رسیدند و امروز محور وحدت و مقاومت و افتخار همه ما مسلمانان جهان هستند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا برای در امان ماندن از موشک‌های ما منطقه را ترک می‌کند، گفت: آمریکا قدرت ایستادگی در برابر ما را ندارد.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران افزود: ما اگر می‌خواهیم پیرو شهدا باشیم باید ارتباط با خدا را اصلاح کنیم و توکل به خدا داشته باشیم.

جمیری با تأکید بر اینکه راه شهدا راه ائمه است، ادامه داد: امروز هم‌پیمانان ما با تفکر شهدا تبدیل به حزب‌الله شده و دنیای استکبار را تهدید کرده است.

سردار جمیری با بیان اینکه سپاه پاسداران در جزیره فارسی دست آمریکا‌ها را بالا بردند، ادامه داد: آمریکا امروز از ترس کشته شدن از افغانستان فرار کردند و این قدرت شهدا است.

وی اضافه کرد: آخرین برنامه‌ها آمریکا این است که در اردن جمع شوند و منطقه را ترک کنند تا از موشک‌های ما در امان بمانند، ولی انگلیس خبیث جایگزین خود کردند.

سردار جمیری با تأکید بر اینکه آمریکا قدرت ایستادگی در برابر ما ندارد، یادآور شد: امروز جهاد اکبر دفاع از ولایت‌فقیه و شرع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت که دشمنان در حال توطئه و دسیسه هستند بسیجیان باید در حفظ نظام اسلامی و پشتیبانی از ولایت‌فقیه و ادامه راه شهدا ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار