مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز:

بسیجیان به‌صورت گسترده وارد عرصه جهاد تبیین شوند

حجت‌الاسلام «یوسفی» با تأکید بر اینکه بسیجیان به‌صورت گسترده وارد عرصه جهاد تبیین شوند، گفت: بسیجیان با برگزاری نشست‌های بصیرتی و حضور فعال در عرصه فضای مجازی اقدامات شایسته نظام اسلامی را برای عموم مردم بازگو کنند.
کد خبر: ۴۹۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳ - 02December 2021

بسیجیان به‌صورت گسترده وارد عرصه جهاد تبیین شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «علیمراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز در جمع بسیجیان گردان رزمی 101 امام حسین (ع) کرج، تشکیل نظام جمهوری اسلامی را در تاریخ اسلام بی‌نظیر و بی‌بدیل و دفاع از آن را از اوجب واجبات دانست.

وی مطرح کرد: بینش و فهم و بلوغ سیاسی بسیجیان سرافراز در قله قرار دارد و به دلیل همین معرفت و بصیرت امام خمینی (ره) تأکید می‌کردند که مردم عصر ما از مردم زمان حیات مبارک حضرت رسول اکرم (ص) افضل‌تر هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز از مسئولین درخواست کرد که همیشه به دنبال خودسازی و تربیت معنوی باشند و تأکید کرد: مسئولین مراقب تعریف و تمجیدهای بی‌جا باشند که مبادا دچار غفلت و مستی دنیوی شده و از مسیر حق خارج شوند.

حجت‌الاسلام یوسفی افزود: اگر مسئولی بر نفس خود سوار نبوده و تزکیه نفس نکرده باشد، دچار خسران و عذاب الهی می‌شود. تفکر بسیجی در گفتمان سیاسی و مدیریتی راهگشا و کلید حل مشکلات است. با نگاه مادی و کاسب‌کارانه نمی‌توان از جمهوری اسلامی حراست کرد و آن را به سمت جلو حرکت داد.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان به‌صورت گسترده وارد عرصه جهاد تبیین شوند، گفت: بسیجیان با برگزاری نشست‌های بصیرتی و حضور فعال در عرصه فضای مجازی اقدامات شایسته نظام اسلامی را برای عموم مردم بازگو کنند زیرا دشمنان و ایادی داخلی آنان به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه گفتمان انقلاب اسلامی هستند و قصد دارند این گفتمان را در بین مردم، ضعیف و فاقد کارایی نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها