معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

نشست مشترک مجلس و دولت مسیر تغییر و تحول را هموار می‌سازد

خزعلی گفت: نمایندگان مجلس باید در جریان موضوعات مختلف پیرامون تنظیم لایحه بودجه یا تدوین آئین‌نامه‌های اجرایی قرار بگیرند همانگونه که دولتمردان باید با اقتضائات مناطق مختلف از نزدیک آشنا شوند.
کد خبر: ۴۹۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ - 02December 2021

نشست مشترک مجلس و دولت مسیر تغییر و تحول را هموار می‌سازد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفت‌وگویی در مورد تأثیر برگزاری نشست دولت و مجلس در همگرایی و تعامل بیشتر بین آنها، اظهار داشت: برگزاری این جلسات باعث می‌شود که زمینه تعامل بیشتر بین دولت و مجلس فراهم شده و مسئولان این قوا در جریان نظرات و برنامه‌های یکدیگر قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: این جلسات شرایطی را فراهم می‌کند تا نمایندگان مجلس، مشکلات مردم را به نمایندگان دولت منعکس کنند، همچنین دولتی‌ها نیز مشکلاتی که در روند اجرا با آن‌ها مواجه می‌شوند و کسری‌هایی که در تنظیم بودجه دارند را که مانع از اعمال برخی درخواست‌ها و تحولات می‌شود به طور مستقیم بیان می‌کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دولت یادآور شد: نمایندگان مجلس باید در جریان موضوعات مختلف پیرامون تنظیم لایحه بودجه یا تدوین آئین‌نامه‌های اجرایی قرار بگیرند همانگونه که دولتمردان باید با اقتضائات مناطق مختلف از نزدیک آشنا شوند؛ بنابراین برگزاری این گونه جلسات می‌تواند نقش اثرگذاری در رفع مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف داشته باشد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار