رئیس سازمان اورژانس کشور:

دستورالعمل بهداشتی سفرهای راهیان نور تدوین شده است

میعادفر با بیان اینکه وزارت بهداشت در حوزه راهیان نور در کنار سایر نهاد‌هاست، گفت: بزرگترین چالش مطرح‌شده راهیان نور موضوع پروتکل‌های بهداشتی است که دستورالعمل آن فراهم شده است.
کد خبر: ۴۹۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 02December 2021

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «جعفر میعادفر» رئیس سازمان اورژانس کشور صبح امروز (پنجشنبه) در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان طی دو سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ شهید تقدیم کرده است و از مسیر سخت دشوار عبور خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از بسیج و سپاه و سازمان‌های دیگر که در کنار وزارت بهداشت قرار گرفتند و در حوزه واکسیناسیون کمک کردند، تقدیر می‌کنیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بالغ بر ۸۰ درصد مردم جامعه واکسینه شدند و وزارت بهداشت درحال تزریق دز سوم واکسن است، گفت: صف‌های طولانی واکسیناسیون نیز جمع شده است.

میعادفر افزود: وزارت بهداشت در حوزه راهیان نور در کنار سایر نهاد‌هاست و بزرگترین چالش مطرح‌شده موضوع پروتکل‌های بهداشتی است که دستورالعمل آن فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در اردوگاه راهیان نور اجلاس اورژانس در جنوب کشور و در یادمان‌ها برگزار خواهد شد، عنوان کرد: وزارت بهداشت تمام تلاش را خواهد کرد تا این اتفاق مهم رخ دهد.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: همکاران ما به طور مداوم بازدید‌هایی را از یادمان‌ها انجام و خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

بهره‌گیری از ظرفیت راهیان نور برای تحقق گام دوم انقلاب
در ادامه این نشست، «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: برنامه جمعیت هلال احمر در چهار محور برای پنج سال آماده شده است. در بحث بیانیه گام دوم انقلاب نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و از ظرفیت راهیان نور برای تحقق این موضوع استفاده خواهیم کرد.

کولیوند با تأکید بر لزوم جذب جوانان انقلابی و مؤمن گفت: می‌توانیم در قسمت بین‌الملل نقش‌آفرینی کنیم و با برنامه‌ریزی دقیق مرز‌ها را بشکنیم.

انتهای پیام/ ۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها