جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

ضرورت تلاش سازمان‌ها و ادارات کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل دانشنامه دفاع مقدس

سرهنگ «مثنوی» گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مرتبط استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش مضاعفی داشته باشند تا در موعد مقرر کار تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس به اتمام برسد.
کد خبر: ۴۹۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ - 02December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هم‌اندیشی فرماندهان نظامی و انتظامی و سازمان‌های مرتبط با دفاع مقدس با موضوع فرهنگ ایثار و مقاومت امروز به ریاست جانشین سپاه فتح و با حضور اعضا در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد.

سرهنگ «مصطفی مثنوی» جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تاکید بر اهمیت تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، اظهار داشت: باید تلاش شود این دانشنامه تا هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۱ تکمیل و بهره‌برداری شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه سازمان‌های مرتبط از جمله سپاه پاسداران، جهاد کشاورزی، هلال‌احمر، تیپ ۴۸ فتح و نیروی انتظامی استان تلاش مضاعفی داشته باشند تا در موعد مقرر کار تدوین دانشنامه به اتمام برسد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: دانشنامه دفاع مقدس گامی موثر در معرفی نقش استان در دوران دفاع مقدس است و ماندگارترین سند تاریخی دفاع مقدس استان خواهد بود.

وی متدکر شد: برای تدوین دانشنامه استانی، همه اسناد دوران دفاع مقدس هر سازمان، نحوه حضور در جنگ، تعداد افراد رزمنده، زمان اعزام به جبهه، مکان استقرار رزمندگان و اطلاعات و اسنادی از این قبیل در اختیار مجری طرح قرار می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه برای اجرای این پروژه از جمله طراحی، خاک‌برداری و آزمایش خاک انجام شده و پروژه برای ادامه کار نیاز به اعتبار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار