در قطعه شهدای بهشت زهرا (س)؛

مراسم چهلمین روز شهادت نخستین شهید مدافع سلامت ستاد ارتش برگزار شد

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرهنگ ابوالفضل محقق‌نژاد امروز در بهشت زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 02December 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید سرهنگ «ابوالفضل محقق‌نژاد»، نخستین شهید مدافع سلامت ستاد ارتش صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام «دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در قطعه ۵۰ شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام «ابوذر ملک‌محمدی» رئیس عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم پزشکی ارتش در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محقق‌نژاد و دیگر شهدای مدافع سلامت ارتش، اظهار داشت: شهدای مدافع سلامت با ایثار و بذل جان خویش از سلامت جامعه حفاظت و پاسداری کردند و امروز ما مدیون این عزیزان و خانواده‌های گرانقدر آنان هستیم و باید با ادامه راه شهدا دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت شهید سرهنگ محقق‌نژاد گفت: این شهید مدافع سلامت ستاد ارتش، انسانی متدین، با اخلاق و تلاشگر بود و رنگ خدایی داشت و یکی از توفیقاتش این بود که چهره‌ای قرآنی داشت و در فعالیت‌های قرآنی ارتش همواره حضوری مستمر داشت و با قرآن مأنوس بود.

حجت‌الاسلام ملک‌محمدی در ادامه با بیان اینکه بالاترین مقامی که خداوند به انسان عنایت می‌کند مقام شهادت است، افزود: شهید محقق‌نژاد در راه حفظ سلامت هموطنان عزیز با نثار جان خود به این مقام عالی دست یافت که همه ما امروز به او غبطه می‌خوریم.

در این مراسم به پاس قدردانی از ایثار شهید سرهنگ ابوالفضل محقق‌نژاد، لوح سپاسی از طرف دانشگاه علوم پزشکی آجا به خانواده معظم این شهید اهدا و سپس نماز جماعت ظهر و عصر در جوار مزار این شهید والامقام اقامه شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها