رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

خوزستان در خلق باور «ما می‌توانیم» سهم برجسته‌ای دارد

سردار سلیمانی گفت: استان خوزستان در خلق باور «ما می‌توانیم» و تولید یک گنج تمام‌نشدنی است که در مکتب انقلاب اسلامی سهم در خور تحسین و بسیار برجسته‌ای دارد.
کد خبر: ۴۹۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ - 02December 2021

خوزستان در خلق باور «ما می توانیم» سهم برجسته ای داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستصعفین  امروز در رزمایش مقتدارانه جهادی بسیج در اهواز اظهار داشت: در ابتدا وظیفه دارم به بسیجیان ولایت‌مدار استان خوزستان به ویژه جهادگران بسیجی که در طول دوران کرونا در موضوعات مختلف در میدان حاضر بودند و در خدمت به ملت بزرگ ایران و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرینی کردند، خدا قوت بگویم.

وی افزود: در این جا هستیم در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی در بخش غیزانیه و تاکید بر تداوم خدمت به مناطق زلزله زده و تسهیل در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی مردم سالار حاضر شویم و از نزدیک از تلاش و مجاهدت های صورت گرفته گزارشی تهیه نموده و ان‌شاءالله در گزارشاتی که به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم می شود، بتوانیم این تلاش‌های قابل تقدیر را منعکس کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستصعفین ‌گفت: در قرن ۱۴ هجری شمسی شاهد تحقق یک تحول بزرگ بودیم و در سایه تحقق آن تحول بزرگ که می‌توان از آن به عنوان یک ابر تحول نام برد، پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاق افتاد. ما چون به این نعمت بزرگ متنعم هستیم و به فرموده امام راحل نیز جمهوری اسلامی ایران یک موهبت الهی بود که از سوی خدای متعال به ملت ایران ارزانی شد، عظمت و بزرگی این حادثه را به آن اندازه‌ای که وسعت این حادثه است را شاید هنوز برخی از ما درک نکرده ایم.

سردار سلیمانی بیان داشت: اتفاق بسیار بزرگی با پیروزی اتقلاب اسلامی در تاریخ بشریت رقم خورد و مسیر تاریخ بشریت تغییر کرد؛ آن روزها ما فکر می کردیم پیروزی انقلاب اسلامی فقط رژیم شاهنشاهی را ساقط کرده است ولی امروز می‌بینید که در سایه مقاومت ملت ایران و در پرتو خون مطهر شهدا، نظام سلطه و اشتغالگران در حال عزیمت و فرار از جهان اسلام هستند و صدای فرو ریختن ستون‌های موجودیت رژیم صهیونیستی و کودک‌کش را با گوش‌های خود می‌شنوید و با چشمانتان نیز مشاهده می‌کنید.

وی افزود: آن چه باعث شد این اتفاق مهم رقم بخورد، فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر جهادی و بسیجی ملت ایران و تبعیت از امامین انقلاب اسلامی و به ویژه تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۳۲ سال اخیر پس از دوران دفاع مقدس است که البته ۱۰ سال اول انقلاب اسلامی و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و به خصوص دوران دفاع مقدس سنگ بنای این مقاومت است. باور «ما می توانیم» و امید به پیروزی و موفقیت از آن دوران در ما و ملت ایران متجلی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌متذکر شد: استان خوزستان نیز در خلق باور «ما می توانیم» و تولید یک گنجی است تمام نشدنی با عنوان مکتب انقلاب اسلامی سهم در خور تحسین و بسیار برجسته‌ای دارد. بالاترین سهم از آن خوزستان است.

وی ادامه داد: مردم سالاری اسلامی به زودی با تاثیر ملت بزرگ ایران در کشورهای اسلامی آغاز خواهد شد و شکل خواهد گرفت. ملت‌های مسلمان هم بدون تردید کنار هم قرار خواهند گرفت. نقش آفرینی ملت ایران و تشکیلات انقلاب اسلامی یعنی بسیج نیز در سایه تحقق اهدافی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کرده‌اند و به ویژه تمسک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به عنوان نگین انگشتری نقش آفرینی ملت ایران و گروه های جهادی بسیج باعث تحقق تمام جنبه‌های مرم سالاری اسلامی خواهد شد.

سلیمانی بیان داشت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در تمام عرصه ها با به میدان آمدن مردم، بسیج، تشکیلات مردم پایه و منحصر به فرد انقلاب اسلامی در خدمت به ملت ایران از سخنان مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور است. در این میان نقش جهادگران بسیجی هم در محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی کشور در اقتصاد مقاومتی مردم سالار، مشهود است.

وی  یادآور شد: امسال در هفته بسیج نیز رزمایش های مقتدرانه جهادگران بسیج را در تمام استان‌ها برگزار کردیم تا اعلام آمادگی کنیم در کنار دستگاه‌های مسئول و سایر ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر میهن اسلامی در میدان برای خدمتگزاری حاضر می شویم. استان خوزستان هم تمام ظرفیت‌ها را در اختیار دارد و همان طور که در برخورداری از نعمت های الهی بی نظیر است باید در پیشرفت و آبادانی، در کشور نمونه باشد و این با تمسک به فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی امکان پذیر است و عزم دولت جدید هم بر این است که استان خوزستان به عنوان برجسته‌ترین استان کشور در گام دوم انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی در تمام جنبه‌ها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار