مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

سربازی مقدمه رزمنده بودن است

سردار مرادحاجتی گفت: سربازی، مقدمه رزمنده بودن و پله ایثار شدن برای خدمت به مردم است. سربازی یعنی این که بیاموزیم که در مقابل مردم و خدمت به خلق خدا و بزرگترها فروتن و افتاده باشیم.
کد خبر: ۴۹۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 02December 2021

سربازی، مقدمه رزمنده بودن و پله ایثار شدن برای خدمت به مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست هفتگی هم اندیشی و تجلیل از سربازان نمونه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور سردار «مرادحاجتی» در اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‏، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم ضمن تقدیر از سربازان وظیفه به عنوان آینده‌سازان این نظام و انقلاب، اظهار داشت: شما در بهترین دوران عمر خود به سر می‌برید و باید قدر این لحظات را بدانید و از ثانیه به ثانیه آن بهره ببرید.

وی افزود: سربازی، مقدمه رزمنده بودن و پله ایثار شدن برای خدمت به مردم است. سربازی یعنی این که بیاموزیم که در مقابل مردم و خدمت به خلق خدا، فروتن و افتاده باشیم. یعنی اینکه برای دفاع از کیان نظام و انقلاب و خاک مقدس‌مان تجربه کسب کنیم و آماده فدا شدن باشیم.

سردار مرادحاجتی گفت: شما باید من را در این محیط مقدس هم به چشم یک فرمانده ببینید و هم به چشم یک پدر یا برادر بزرگتر و در همه این موارد در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما تاکید شده که به فرمان و امر یک بزرگتر دلسوز گوش دهید و از تجارب دیگران نیز بهره مند شوید و البته توصیه می‌کنم به عنوان بخشی از جوانان بسیجی، انقلابی و بیدار جامعه یاد بگیرید که مطالبه‌گر باشید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: مکانی که در حال خدمت هستید، مکانی مقدس است که به انجام کارهای ارزشی و معنوی می‌پردازد و شما باید به بهترین نحو ممکن از این فضا که معطر به عطر و بوی شهداست بهره ببرید و من در یک کلام حرف‌هایم را خلاصه و توصیه برادرانه دارم که از نماز غافل نشوید که نماز، بهترین جستجوگر زندگی شما برای رسیدن به هدف‌هایتان است.

در پایان این نشست صمیمی با تقدیم لوح سپاس و هدایایی از سربازان نمونه و فعال در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار