دبیر جشنواره فیلمنامه نویسی خبر داد

ارسال ۱۰۰ فیلمنامه کوتاه به دبیرخانه جشنواره ملی «شهادت قلم»

«ابوذر» از ارسال ۱۰۰ فیلمنامه کوتاه با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت به دبیرخانه جشنواره ملی «شهادت قلم» خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 02December 2021

ارسال ۱۰۰ فیلمنامه کوتاه به دبیرخانه جشنواره ملی «شهادت قلم»«رضا ابوذر» دبیر جشنواره ملی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم» در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: تاکنون ۱۰۰ فیلمنامه کوتاه حوزه ایثار و شهادت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و با توجه به استقبال فیلمنامه نویسان، مهلت ارسال فیلمنامه و شرکت در جشنواره تا ۱۵ دی سال جاری تمدید شد.

وی افزود: موضوعات جشنواره فوق را شهدای عرصه انقلاب و دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و نقش آفرینی جوانانی که در دفاع مقدس و پشت جبهه حضور داشتند، تشکیل می‌دهد.

دبیر جشنواره ملی فیلمنامه نویسی «شهادت قلم» ادامه داد: شهدای مدافع حرم و خانواده‌های معظم‌شان، شهدای فاطمیون، زینبیون، شهدای سلامت و نیز شهدای امنیت از دیگر موضوعات جشنواره است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از جشنواره نیز به فیلم‌نامه‌های اقتباسی اختصاص دارد که تعدادی از عنوان‌های متون دفاع مقدس اعلام می‌شود و افرادی که علاقه‌مند به فیلم‌نامه اقتباسی‌اند، می‌توانند با توجه به این موضوع، در جشنواره شرکت کنند.

ابوذر عنوان کرد: در این جشنواره، بخش ویژه‌ای در خصوص سردار والامقام شهید «مهدی زین الدین» قرار داده شده و شرکت کنندگان می‌توانند فیلمنامه‌های خود را در این مورد نیز ارسال نمایند.

دبیر جشنواره ملی شهادت قلم افزود: جشنواره فوق در سطح ملی و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم با همکاری بنیاد هنر و دفاع مقدس تهران، کنگره ملی شهدای قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سازمان فرهنگی، هنری شهرداری قم، صدا و سیما، انجمن سینمای جوانان قم و دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها برگزار می‌شود.

ابوذر خاطر نشان کرد: برای برگزیدگان جشنواره جوایزی از ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده و زمان اختتامیه و اعلام اسامی برتر، اسفند ماه سال جاری مصادف با ایام شعبانیه به میزبانی استان قم خواهد بود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان میتوانند آثار خود را تا ۱۵ دی‌ماه به ادرس الکترونیکی: Shahadatghalam @gmeil.com
ارسال کنند و پس از پایان مهلت ثبت نام و دریافت کلیه آثار، داوران جشنواره مشخص شده و هیات داوری کار خود را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار