مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

مکتب بسیج، انسان‌ساز است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: از بدو تشکیل بسیج تاکنون هیچ میدانی نبوده که بسیج در آن وارد شده و سرافکنده بیرون آمده باشد. این هم معجزه اسلام است که جهاد امت خدا در قالب یک مکتب انسان‎ساز همچون بسیج مختوم به فتح و نصر است.
کد خبر: ۴۹۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵ - 02December 2021

مکتب بسیج، انسان‌ساز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست بصیرتی ویژه بسیجیان شهرستان خلیل‌آباد با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: امام خمینی (ره) مکتب بسیج و مدرسه عشق را به روی ما گشود. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بسیج را که کلمه‌ای در فرهنگ‌نامه بود تجسم عینی بخشید و به میدان آورد.

وی افزود: بسیج بدنه فعال، سپر حوادث و پیکره عظیمی متشکل از آحاد ملت است که از با تمام وجود به ارزش‌ها اعتقاد دارند و برای حاکمیت ارزش‌های اسلامی و انقلابی حاضر به فداکاری هستند.

این مسئول تصریح کرد: بسیج منحصر به یک قشر نیست و همه اقشار در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. بسیج در همه میدان‌ها حاضر است و اگر دشمن در هر زمانی در هر لباسی به فکر توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد بسیج آماده مقابله با آن است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اينکه بسیج برای ادای تکلیف در میدان‌های مختلفی که وظیفه او را فرا می‌خواند حضور پیدا می‌کند، گفت: از بدو تولد بسیج در انقلاب تا به امروز که ۴۲ سال می‌گذرد میدانی نبوده که بسیج وارد آن شود و سرافکنده بیرون آمده باشد بلکه در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی سرافراز بیرون آمده است. این هم معجزه اسلام است که وقتی امت خدا لباس جهاد به تن کنند چه بکشند و چه کشته شوند پیروز هستند، چون برای ادای تکلیف مهیا شده و قیام کرده‌اند.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: مکتب و مرام بسیج انسان‌ساز است؛ بر همین اساس شما بسیجیان به خود و این مکتب و مرام افتخار کنید.

وی تأکيد کرد: بسیج راه میانبر برای رسیدن به خداست. امروز منش، مکتب و ساختار بسیج فراگیر، عالم‌گیر و به‌عنوان یک الگو پیش چشم سایر ملت‌ها قرار دارد. امروز موفقیت‌های بسیج در اقصی نقاط جهان به دهان به دهان نقل می‌شود، شکسته شدن ابرقدرت‌ها مرهون و مدیون حماسه‌سازی‌های بسیج است.

این مسئول بیان داشت: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی از میانه همه مشکلات با سرافرازی بیرون آمده و به اهداف خود یکی پس از دیگری دست پیدا می‌کند و این در حالی است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی یا نابود شده‌اند و یا به انزوا کشیده شده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: آمریکایی‌ها از روز پیروزی انقلاب تا به امروز حاضر به حیات انقلاب نبودند اما هستیم بر عهدی که بستیم. انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ۴۳ ساله شده و برپاست. بسیج، نسخه حلال همه توطئه‌های نظام سلطه است.

وی گفت: امام خمینی (ره) پنجم آذر ۱۳۵۸ فرمودند کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون تفنگدار داشته باشد. ایشان در هنگامه‌ای که افراد سست عنصر و مرعوب دشمن به‌خاطر تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، به دنبال عذرخواهی از آمریکا بابت تسخیر لانه جاسوسی بودند، امام خمینی (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین پاسخ کوبنده‌ای به دشمن و ایادی آن دادند.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: با صدور فرمان امام خمینی(ره) بسیج مأموریت استراتژیک خود را که مبارزه با ظلم و اشغالگری دشمن ضد بشر بود پیدا کرد. بسیج بر عهدی که از ابتدا با رهبر و مقتدای خود بسته پابرجاست و با مجاهدت بی‌امان خود این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) پیوند خواهد زد و در رکاب ایشان سربازی می‌کند و این آرمان شیعه است.

این مسئول گفت: جریانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز مرعوب استکبار است. اما آمریکا به فرموده امام شیطان بزرگ است و مبارزه با آمریکا ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار