شهید هانی روستایی:

شهادت میراث واقعی اولیای خداست

شهید هانی روستایی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است «شهادت ارثی است که از اولیای خدا به ما رسیده است.»
کد خبر: ۴۹۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 03December 2021

شهادت میراث واقعی اولیای خداست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید هانی روستایی

«بسم رب الشهدا و صالحین

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاعند ربهم یرزقون: گمان نکنید آنانکه در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

با درود به پیام‌آوران الهی به ویژه حضرت محمدبن عبدالله (ص) و با درود به رهبر عظیم‌الشان اسلام امام خمینی و با درود به تمام رزمندگان و تمام مادران و پدران و خواهران و برادران شهید داده.

چند نکته‌ای به عنوان وصیت می‌نویسم، ولی من کوچکتر از آنم که برای شما مسئله‌ای یا حرفی بگویم، شهادت ارثی است که از اولیای خدا به ما رسیده است، اینک‌ای مادر مهربانم و‌ای برادر عزیزم می‌دانید این انقلاب در جهان در حرکت و رشد است و این از خون شهدا بود که ما بتوانیم در کشور عزیزمان ایران به رهبری ولایت به حقانیت اسلام پی ببریم و زندگی کنیم.

اگر من در این راه مقدس به شهادت رسیدم برایم مبادا ناراحت شوید، زیرا شهید به مقام خود رسیده و اگر شما گریه کنید دشمن را خوشحال می‌کنید؛ و از شما مادر مهربانم می‌خواهم مرا حلال کنید و بدانید که اسلام پیروز است، اسلحه مرا به برادرم دهید تا از انقلاب و کشور اسلام حفاظت کند مادر جان من به آرزویم رسیدم امیدوارم که خداوند به شما صبر عنایت بفرماید انشاءالله
من آن پاسدار به خون خفته ام...

شهادت بود افتخار و شرف         مرا بهر اسلام بود این هدف
شهادت، چون بود مرا آرزو          به سنگر گرفتم ز خونم وضو
اگر خون عزت به دامن زدم         دلیرانه بر قلب دشمن زدم»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار