در اراضی ۱۹۴۸؛

در یک عملیات شهادت‌طلبانه دو صهیونیست زخمی شدند

دو جوان فلسطینی صبح امروز در شهر «ام‌الفحم» با سوار بر خودرو به سمت نظامیان صهیونیستی حمله کردند.
کد خبر: ۴۹۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 03December 2021

عملیات شهادت‌طلبانه در اراضی ۱۹۴۸ ؛ یک فلسطینی شهید و دو صهیونیست زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دو جوان فلسطینی از اهالی شهر «ام الفحم» (واقع در شمال غرب کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸) پیش از ظهر امروز (جمعه) سوار بر خودرو به سمت نظامیان صهیونیستی حمله کردند.

به نوشته وبگاه معا، در این حمله دو نظامی صهیونیست زخمی شدند. در مقابل نیز بر اثر تیراندازی مأموران یک فلسطینی شهید و فرد دیگر زخمی شد. پلیس رژیم اسرائیل مدعی شده است که در داخل خودروی آن‌ها یک سلاح اتوماتیک کشف کرده است.

عملیات شهادت‌طلبانه امروز پس از آن صورت گرفت که شب گذشته نیز مأموران رژیم صهیونیستی شش فلسطینی را در شهر ام الفحم، به اتهام ایجاد آشوب دستگیر کرده بودند.

پس از اعتراضات گسترده در شهر‌های مناطق ۱۹۴۸ در جریان جنگ ۱۲ روزه غزه، این اولین بار است که یک عملیات شهادت طلبانه در این مناطق رخ می‌دهد. به طوریکه در جریان جنگ «سیف القدس» ده‌ها شهر در مناطق ۱۹۴۸ دستخوش درگیری‌های شدید و آشوب بود. صهیونیست‌ها به شدت از هرگونه ناآرامی در شهر‌های مناطق ۱۹۴۸ واهمه دارند، به طوریکه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزر وقت اسرائیل در آن زمان گفته بود که ناآرامی‌های رخ داده برای این رژیم خطر موجودیتی دارد.

روز گذشته نیز سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک یا شین بت» اعلام کرد، دو فلسطینی را در شهر «اللد» در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ به اتهام تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در جریان درگیر‌ی‌های زمان جنگ غزه بازداشت کرده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار