امام جمعه اهواز:

باید از علم آبخیزداری به عنوان پزشک طبیعت استفاده کنیم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: باید از علم آبخیزداری به عنوان پزشک طبیعت و آبخوان‌داری برای مدیریت آب در کشور به درستی استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۹۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 03December 2021

باید از علم آبخیزداری به عنوان پزشک طبیعت استفاده کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلی مهدیه امام خمینی (ره ) اهواز برگزار شد، اظهار داشت: تحقق عدالت اجتماعی به عنوان هدف اصلی انبیاء در اسلام است و باید برای ایجاد عدالت تلاش کرد.

وی افزود: اگر سبک زندگی اسلامی در زندگی روزمره نهادینه شود بسیاری از مشکلات مانند اصلاح الگوی مصرف و دوری از تجمل‌پرستی برطرف می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: زمانی که برخی کارگران و کارکنان احساس می‌کنند امنیت شغلی ندارند و یا حقوق کافی دریافت نمی کنند اما برخی به ناحق حقوق های نجومی می گیرند، این تبعیض را نمی پذیرند ولی خدا را شکر که رئیس جمهوری به جد دنبال کوتاه کردن دست این افراد است.

موسوی فرد بیان داشت: برخی دولت ها همچون آمریکا و برخی دولت های اروپایی به دنبال تجمل گرایی هستند این در حالی است که مردم بسیاری از کشورها در فقر به سر می برند.

امام جمعه اهواز حمایت از نخبگان را از راه های پیشرفت و توسعه کشور دانست و متذکر شد: متأسفانه بسیاری از نخبگان، کشور را به دلیل نادیده شدن ترک می‌کنند.

وی با اشاره به موضوع خشکسالی و مشکلات کشاورزان، مطرح کرد: در ترسالی اگر مدیریت آب انجام می شد دچار خشکسالی نمی شدیم. باید از علم آبخیزداری به عنوان پزشک طبیعت و آبخوان داری برای مدیریت آب در کشور به درستی استفاده کنیم.

موسوی فرد در پایان هفته نیروی دریایی و دانشجو را تبریک گفت و تصریح کرد: حضور توانمند نیروی دریایی باعث افتخار کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار