نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولین مواظب باشند مذاکرات فرسایشی نشود

«محمدی لائینی» گفت: مسئولین باید مواظب باشند مذاکرات فرسایشی نشود؛ چرا که در مذاکرات حرف ما معلوم است و بار‌ها گفتیم.
کد خبر: ۴۹۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ - 03December 2021

مسئولین مواظب باشند مذاکرات فرسایشی نشودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با توصیه به تقوا، ترک گناه، ترک جرم، جنایت و ظلم اظهار داشت: خشم و غضب و شهوات زمینه‌های گناه هستند و با کنترل و مدیریت آن‌ها مورد خشم و غضب خدا قرار نخواهیم گرفت و خشم در برابر دشمنان خشم مقدس به شمار می‌آید.

وی با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی افزود: در آن مصاف، نیروی دریایی جمهوری اسلامی تمام نیروی دریایی عراق را نابود کرد و ناوچه رزمی پیکان را با سرنشینانش از دست دادیم که این روز به نام نیروی دریایی نامیده شده است و در تمام ذوران ۲ هزار و ۲۲۵ روز جنگ، با وجود بمیاران شدید عراق برای یک روز هم صادرات نفت قطع نشده است و نیروی دریایی کشتی‌ها را محافظت و اسکورت کردند.

محمدی لائینی ادامه داد: امروز نیروی دریایی به جایی از قوت و قدرت و اقتدار رسیدند که با تمام شناور‌های ساخت داخل ۴۵ هزار کیومتر اقیانوس‌های عمیق دنیا را طی می‌کنند بدون اینکه از ۵۵ کشور مسیر کمک بگیرند و این یک افتخار است.

امام جمعه ساری بیان کرد: امروز نیروی دریایی در خلیج فارس، دریای عمان و دریای سرخ و شاهرا‌های رفت و آمد کشتی‌ها را از دست دزدان دریایی که مزدوران استکبار جهانی هستند محافظت می‌کنند و از فداکاری‌های شان قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه  قانون اساسی جمهوری اسلامی یکی از درخشان‌ترین کار‌های بعد از انقلاب است، افزود: این قانون، بسیار پیشرفته است.

محمدی لائینی با گرامیداشت سالروز شهادت خلبان شهبد «احمد کشوری» و شهید «علی ییلاقی»، به روز جهانی معلولان اشاره کرد و بیان داشت: مسئولین نسبت به اجرای قانون مربوط به معلولان در حمل و نقل و اماکن عمومی، پارکها، بیمارستان‌ها و ... توجه کنند و به مطالبات معلولین پاسخگو باشند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان هم در آن روز و هم در ۱۳ آبان ۵۸ در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به فرموده امام (ره) انقلاب دوم را رقم زدند، تقش آفرینی کردند.

وی به سویه جدید کرونا به نام «اُمیکرون» اشاره کرد و با بیان اینکه این سویه هنوز وارد کشور نشده است، تأکید کرد: باید مجالس و محافل و دورهمی‌های خانوادگی محدود و کاملا همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت بگیرد.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه دور جدید مذاکرات هسته‌ای بسیار عزتمندانه‌تر از گذشته بود، تصریح کرد: مسئولین باید مواظب باشند مذاکرات فرسایشی نشود؛ چرا که در مذاکرات حرف ما معلوم است و بار‌ها گفتیم و مصوبه مجلس هم معلوم است.

وی افزود: چه اشکالی دارد مذاکرات در تهران انجام شود؟ ما گوهری به نام دانش هسته‌ای که فرزندان دانشمندان ما در داخل ساختند و این مسائل را حتما توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با دست اندرکاران کنگره سه هزار شهید ایلام فرمودند «صدام جنایاتش را به پشتوانه مدعیان جهانی حقوق بشر انجام داد»، گفت: آن‌هایی که آن روز صدام را پشتیبانی کردند امروز مدعی حقوق بشر هستند و ما را به جرم نقض حقوق بشر مواخذه می‌کنند تا در مجامع عمومی محکوم کنند در حالیکه پشتیبان تمام تجهیزات صدام، آن‌ها بودند و همان گرگ‌ها امروز مدعی حقوق بشر شدند که آمریکا در راس استکبار و بزرگترین تقض کننده حقوق بشر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها