مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

باید در سنگر اقتصادی هم همچون زمان جنگ، جهادی عمل کنیم

سردار مرادحاجتی گفت: باید در سنگر اقتصادی هم همچون زمان جنگ، جهادی عمل کنیم چون در سنگر نظامی به چنان اقتداری رسیده‌ایم که کسی جرات نکند نگاه چپ به سرزمین‌مان داشته باشد.
کد خبر: ۴۹۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ - 03December 2021

ناچاریم در سنگر اقتصادی هم همچون زمان جنگ، جهادی عمل کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، یادواره 58 شهید گروه ملی صنعتی فولاد ایران و اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام این شرکت امروز با حضور مسئولین و کارگران این مجموعه فولادی در اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم، به اقتدار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: درود به عرب‌های باغیرت و بختیاری‌های جان برکف و دیگر اقوام خوزستانی که 8 سال جانانه دفاع کردند تا امروز به این درجه از اقتدار برسیم.

وی افزود: خوشحالم که به عنوان یک سرباز در خدمت شما ایثارگران و خانواده معظم شهدا و کارگرانی باشم که با اراده خود، آهن و فولاد را خم می کنند تا کمر اقتصاد کشورشان خم نشود. خوشحالم که هم صدای تولید و کارخانه را می شنوم و هم لبیک شما را به ندای شهدایی که سال گذشته در همین مکان مهمان شما شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با ذکر خاطره ای از مادر شهیدان فرجوانی، گفت: خیلی ها جان دادند تا امروز با آرامش در این مکان بنشینیم و یاد شهدا را زنده نگه داریم. خیلی ها از همه چیزشان گذشتند تا خوزستان به وحدت برسد و کشور به خودکفایی نزدیک شود.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: باید در سنگر اقتصادی هم همچون زمان جنگ، جهادی عمل کنیم چون در سنگر نظامی به چنان اقتداری رسیده ایم که کسی جرات نکند نگاه چپ به سرزمین مان داشته باشد. فراموش نکنیم روزی صدام که نوچه و جیره خوار آمریکا و ایادی اش بود قصد داشت سه روزه خوزستان را و یک هفته ای، کشور را به اشغال خود درآورد اما امروزه فرهنگ دفاع مقدس چنان ریشه درخت انقلاب را تنومند کرده که با هیچ بادی نمی لرزد.

وی متذکر شد: از یاد شهدا غافل نشویم و مادران شهدا را فراموش نکنیم و نگذاریم که دشمن با تفرقه بین اقوام تفرقه بیندازد چرا که همین وحدت است که ایران اسلامی را چنان مستحکم کرده که هیچ ابرقدرتی جرات نگاه چپ به سرزمین عزیزمان را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار