امام جمعه سرپل ذهاب:

قانون اساسی کشور یکی از بهترین قانونهای جهان است

حجت الاسلام «فاطمی نسب» گفت:قانون اساسی کشور یکی از بهترین قانونهای جهان است و رهبر انقلاب نیز در مورد قانون اساسی فرمودند : قانون اساسی ما یکی از مترقی ترین قانونهای اساسی دنیا است .
کد خبر: ۴۹۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ - 03December 2021

قانون اساسی کشور یکی از بهترین قانونهای جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجتالاسلام «جوادفاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی کشور اظهار داشت: قانون اساسی عالی ترین سند حقوقی یک کشور است که برای سایر قوانین راهنما است.

وی افزود: قانون اساسی تعریف کننده اصول سیاسی ،ساختار و جایگاه و حدود قدرت سیاسی دولت یک کشور و تعیین کننده و تضمین کننده حقوق شهروندان است.

فاطمی نسب با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اذعان داشت : قانون اساسی کشور یکی از بهترین قانونهای جهان است و رهبر انقلاب نیز در مورد قانون اساسی فرمودند: قانون اساسی ما یکی از مترقی ترین قانونهای اساسی دنیا است.

خطیب جمعه شهرستان در ادامه بیان داشت : جمهوری اسلامی ایران این روزها در حال مذاکره با ۵ قدرت جهان در وین است که اولین دور از مذاکرات در دولت جدید است.

وی افزود: دولت سیزدهم برخلاف دولت قبل برام را اولویت اول خود نمی داند بلکه اولویت اول این دولت اقتصاد مقاومتی با نگاه به درون است .

فاطمی نسب اذعان کرد: جمهوری اسلامی از مذاکرات وین دوهدف را دنبال می کند که اول حذف کامل ، تضمین شده و قابل راستی آزمایی تحریمها و دومین هدف تسهیل حقوق قانونی ملت ایران برای بهره مندی از دانش صلح آمیز هسته‌ای می باشد .

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به روز دانشجو اذعان داشت‌‌: ۱۶آذر یک روز تاریخی برای دانشگاه و دانشجویان و ملت غیور ایران اسلامی و روز ایستادگی دانشجویان و نخبگان در برابر استعمار است.

وی ادامه داد: دانشجویان قبل از شروع نهضت اسلامی به مبارزات ضد استکباری برعلیه آمریکا و انگلیس می پرداختند .

امام جمعه شهرستان در پایان افزود : امروز از دانشجویان انتظاراتی وجود دارد که تلاش جهت فتح قله های علمی ، مطالبه گری و حضور در صحنه ها و مبارزه با جنگ نرم دشمن از مهمترین انتظارات کشور از دانشجویان می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار