امام‌جمعه شهر خورموج مطرح کرد؛

گفتمان‌سازی از وظایف تشکل دانشجویی در راه تحقق آرمان‌های انقلاب

«زاهددوست» گفت: در راه تحقق آرمان‌های انقلاب از وظایف دانشجو و تشکل دانشجویی انقلابی گفتمان‌سازی است و لازم است دانشجویان مؤمن و تشکل‌های انقلابی، بایسته‌های این گفتمان‌سازی را در عرصه‌های مختلف بدانند و با آن آشنا باشند.
کد خبر: ۴۹۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 03December 2021

گفتمان سازی از وظایف تشکل دانشجویی در راه تحقق آرمان‌های انقلاببه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام‌جمعه شهر خورموج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار داشت: در دیدار دانشجویان با رهبری در سال ۹۴، رهبر معظم انقلاب اسلامی مسائل راهبردی و کاربردی مهمی مطرح فرمودند، که برای دانشجویان قابل توجه و بهره برداری است و امیدوارم متن این سخنرانی توسط دانشجویان عزیز ما بازخوانی شود.

وی آرمان خواهی؛ برای دانشجوی انقلابی و تشکل‌های دانشجویی یک فریضه دانست و گفت: دانشجوی انقلابی باید وظایفش را در قبال خودش به عنوان یک جوان و دانشجوی انقلابی، بداند تا نقش خود را در قبال تشکل دانشجویی که در آن فعالیت می‌کند، بداند و سرانجام به انجام وظیفه در محیط دانشگاه بپردازد.

امام‌جمعه شهر خورموج بیان کرد: در راه تحقق آرمان‌های انقلاب از وظایف دانشجو و تشکل دانشجویی انقلابی گفتمان سازی است و لازم است دانشجویان مؤمن و تشکلهای انقلابی، بایسته‌های این گفتمان سازی را در عرصه‌های مختلف بدانند و با آن آشنا باشند.

زاهددوست با بیان اینکه هدف از گفتمان‌سازی فرهنگی سازی و عمومی‌سازی است و لذا آرمان واهی نباید در حصار ذهن دانشجوی انقلابی و تشکلهای دانشجویی محصور و محبوس بماند، بلکه باید به ابعاد اثرگذار این گفتمان سازی اندیشید و بدان توجه کرد تصریح کرد: برافراشته نگه داشتن پرچم مطالبه گری یکی از توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان است و می‌فرمایند: ممکن است همه مطالبات قابل اجرا نباشد اما مهم این است که بازگو شود تا اصل بسیار با ارزش آرمان خواهی همچنان زنده و پرنشاط بماند و اجازه ندهد راه انقلاب گم یا منحرف شود.

امام جمعه شهر خورموج با اشاره به مذاکرات ایران و پنچ قدرت دنیا در وین خاطرنشان کرد: انتظار این است که مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در راهی که آغاز کرده‌اند بر اساس اصل اصیل عزت حکمت و مصلحت حرکت کرده و هیچگاه تسلیم زیاده‌خواهی‌های دشمنان نشوند که ان شاءالله نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مذاکره برای رفع تحریم‌های ناجوانمردانه است نه مذاکره هسته‌ای، زیرا از نگاه دولت انقلابی، مذاکرات هسته‌ای وقتی شکل می‌گیرد که تمام تحریم‌ها برداشته شود افزود: نباید اشتباهات گذشته تکرار شود و دولت کنونی و مذاکره کنندگان انقلابی که بحمدلله با دست پر درصحنه حاضر شده‌اند باید از وقایع شش سال گذشته درس و عبرت بگیرند و بدانند که حاصل درس‌ها و عبرت‌های برجام این است که آمریکا و غربی‌ها قابل اعتماد نیستند.

امام‌جمعه دشتی ادامه داد: شک نداریم با همدلی و همکاری همه مسئولان و روحیه کار جهادی همه مشکلات روستاهای محروم شهرستان دشتی شدنی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار